روبیو:

توافق هسته‌ای برای اسرائیل یک تهدید محسوب می‌شود

سناتور مارکو روبیو اعلام کرد: نهایی شدن توافق هسته‌ای، ایران را جسور و اسرائیل را تهدید می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، سناتور مارکو روبیو اعلام کرد نهایی شدن توافق هسته‌ای، ایران را جسور و اسرائیل را تهدید می‌کند.

به گفته روبیو، "به نظر من نهایی شدن این توافق و دست یابی ایران به تاسیسات پیشرفته هسته‌ای، واکنش یکی از همسایه‌های این کشور را بر خواهد انگیخت، اسرائیل، عربستان و یا کشوری دیگر. "

نامزد انتخابات رياست جمهوري سال دوهزار و شانزده آمريکا،سران فعلي اين کشور را به مماشات متهم کرد.

مارکو روبيو در نخستين سخنراني انتخاباتي خود در ايالت فلوريداي آمريکا که شبکه تلويزيوني سي ان ان آن را به صورت زنده پخش مي‌کرد،گفت: در همين سالني که من اکنون سخنراني مي‌کنم دهها هزار نفر از کوبايي‌هايي که وطن خود را ترک کرده بودند زندگي خود را در آمريکا آغاز کردند. ماجراي اين کوبايي‌ها بخشي از ماجراي زندگي آمريکايي‌ها است. مجموعه مهاجراني که به آمريکا آمدند و برده‌ها و آوارگان سابق در کنار هم اقدام به ساختن آزادترين و آبادترين کشور در دنيا کردند. در تاريخ بشريت ديده ايم که قدرت و ثروت فقط به عده‌اي معدود و منتخب تعلق داشت.

وی افزود: اکثر کساني که در تاريخ زندگي کرده‌اند گرفتار شرايطي شدند که در آن متولد شدند و محکوم به زندگي کردني هستند که والدين شان داشته اند اما آمريکا با جاهای دیگر متفاوت است چون ما فرزندان و نوه هاي افرادي هستيم که نخواستند اين مسئله را بپذيرند.

وي در ادامه به هويت خود اشاره کرد و گفت: پدر و مادر من در خانواده‌هايي فقير در کوبا متولد شده بودند. پدر من پس از آنکه پدر بزرگم فوت کرده بود مجبور شد در سن نه سالگي کار کند. مادر من جزو هفت دختر خانواده اي بود که يک پدر معلول داشتند و به سخت معاش خانواده‌اش را تامين مي‌کرد. پدر و مادر من در سال هزار و نهصد و پنجاه و شش به آمريکا مهاجرت کردند.

نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا به مشکلات اقتصادي مردم آمريکا اشاره کرد و گفت سران آمريکا به راه حل‌هاي ديروزي نگاه مي‌کنند.اين سران فراموش کرده اند که وقتي آمريکا در رهبري دنيا کوتاهي مي‌کند ، هرج و مرج جهاني به طرز اجتناب ناپذير در پي آن مي‌آيد. از اين رو اين سران با دشمنان ما مماشات مي‌کند و به همپيمانان ما خيانت مي‌کنند و ارتش ما را ضعيف مي‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار