از بلاتکلیفی استقلالی‌ها در وضعیت مالی تا یکه تازی قلعه نویی

این روزها تیم استقلال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند که این موارد تاثیرات مهمی در نتایج آبی پوشان به وجود آورده است.

از بلاتکلیفی استقلالی‌ها در وضعیت مالی تا یکه تازی قلعه نوییبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، همان طور که می دانیم تیم استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و بازیکنان و کادر فنی نیز حسابی به اوضاع مالی باشگاه اعتراض دارند، از طرفی دیگر بازیکنان با توجه به دریافت نکردن مطالبات با نارضایتی در تمرینات تیم شرکت می کنند و این امکان وجود دارد که در طی روزهای آینده اگر مشکلات مالی حل نشود آنها تمرینات تیم را ترک کنند.
 
باید منتظر ماند تا نتیجه مدیر عامل استقلال در این روزها چه شرایطی را برای این تیم در نظر خواهد گرفت و چگونه می توانند مشکلات مالی را حل نمایند چرا که در حال حاضر این تیم در حال واگذاری به خریدار جدید است و به طور حتم حامی مالی در این روزها پول های خود را صرف تیم نخواهد کرد بنابراین احتمال دارد که بازیکنان استقلال تا پایان فصل نیز نتوانند مطالبات خود را دریافت کنند و این مسئله به نظر آنها بستگی خواهد داشت که آیا با وجود این مشکلات همچنان تیم محبوب خود را همراهی خواهند کرد یا خیر؟
 
از مسائل قابل توجه دیگر که این روزها در استقلال رخ داده می توان به این موضوع اشاره کرد که امیر قلعه نویی از همفکری دستیاران خود استفاده نمی کند و طبق شنیده ها گفته میشود که همکاران قلعه نویی نیز از این بابت ناراحت هستند و این طور که به نظر می رسد کاپیتان های نامدار استقلال معتقدند سرمربی فعلی آبی پوشان اجازه دخالت در امور فنی را به آنها نمی دهد و این شرایط  کار را برای آنها سخت کرده است.

**نجف‌نژاد سکان هیات مدیره استقلال را بدست می‌گیرد/تغییرات تا چه حد به سوی آبی‌پوشان خواهد بود؟

این طور که به نظرمی‌رسد به زودی نجف نژاد سکان هیات مدیره استقلال را بر عهده می گیرد و احتمال دارد تغییراتی دیگر در اعضای هیات مدیره نیز صورت بگیرد.

با توجه به اینکه 2 تیم استقلال و پرسپولیس در حال واگذاری به خریداران جدید هستند از این رو شرایط برای افراد از جمله اعضا هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان حاضر در باشگاه متفاوت است و احتمال هر گونه تغییر در فصل آینده وجود دارد.

شرایط حال حاضر به گونه‌ای است که احتمال تغییرات در هیات مدیره استقلال باز هم وجود دارد و منشا این تغییرات نبودن خریدار و بحث مزایده تیم استقلال است که به آن تغییرات را به وجود می‌آورد و در شرایط مشابه پرسپولیس، حسین هدایتی را دوباره به جمع خود اضافه کرد و این روشنی برای استقلال است که جهت عملیاتی سیاست‌های وزارت ورزش به جهت خصوصی سازی می‌بایستی افراد جدیدی در هیات مدیره قرار بگیرند و استقلال هم از این قائده مستثنی نیست و اما مزایده سوم شاید تکلیف برخی دیگر از اعضا هیات مدیره استقلال و حتی پرسپولیس را روشن کند.

در حال حاضر افراد جدید درحال اضافه شدن به جمع اعضای هیات مدیره استقلال هستند.

همان طور که می‌دانیم پس از به عضویت درآمدن سبک دست در هیات مدیره استقلال می‌توانن به حضور نجف‌نژاد در هیات مدیره این تیم اشاره کرد که قرار است جایگزین فرد اصلی اعضا و به عنوان رئیس هیات مدیره برگزیده شود و همکاری خود را با تیم استقلال شروع کند، اما بهتر بود که این تغییرات تا پایان فصل صورت نمی‌گرفت چرا که زمان کمی تا پایان فصل باقی مانده و بهتر بود این تغییرات با حضور دیداران جدید و یا با همان مسئولان قبلی در یک فرصت مناسب صورت می‌گرفت.

از دیگر تغییراتی که احتمال دارد رخ بدهد این است که صاحب پناه رئیس فعلی هیات مدیره فقط به عنوان یک عضو درهیات مدیره به کار خود ادامه دهد و در بین دیگر اعضا باقی بماند و این طور که به نظر می‌رسد این 2 تیم در راستای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان گام بر خواهند داشت و شاید همچنان تغییرات ادامه پیدا کند بنابرین وجود تغییرات در این تیم طبیعی خواهد بود و امکان جابجایی و یا برکناری هر یک از اعضای سرخابی‌ها در آینده وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار