نعیم قاسم: رژيم سعودی در يمن دست به نسل کشی زده است

معاون دبیر کل حزب الله در اظهاراتی گفت رژیم سعودی در یمن دست به نسل کشی می‌زند و تجاوز به خاک یمن خطری است که تمام منطقه را تهدید می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، معاون دبیر کل حزب الله گفت رژیم آل سعود در یمن دست به نسل کشی می‌زند. 

شیخ «نعیم قاسم» گفت: آنچه در یمن رخ می‌دهد جنایتی است که نمی‌توان درباره آن سکوت کرد. عربستان در یمن مرتکب نسل کشی می‌شود. پس از این، دیگر نمی‌توان در اینباره سکوت کرد. 

وی ادامه داد: ما باید موضع سیاسی خود را صراحتاً و به طور علنی بیان کنیم تا سعودی بداند کسانی هستند که اقدامات این رژیم را نمی‌پذیرند شاید تامل کند و دست از این اقدامات خود بکشد یا زمینه‌ای برای گفتگوهای سازنده فراهم کند. بنابراین ما در برابر خطر بزرگی که ایجاد شده فریاد می‌زنیم؛ خطری که تنها به یمن مربوط نمی‌شود بلکه تمام منطقه را تهدید می‌کند. 

شیخ نعیم قاسم همچنین تاکید کرد: در تجاوز به یمن آمریکا شریک عربستان است؛ البته شریکی است که بر خلاف عربستان می‌داند به دنبال چه چیزی است. 

معاون دبیر کل حزب الله در ادامه تاکید کرد: عربستان با مداخله در یمن دچار زیان‌های بسیار بزرگی خواهد شد. زیان‌هایی که دارد آشکار می‌شود و روز به روز این زیان‌ها در درون عربستان نمایان‌تر می‌شد و بر نقش منطقه‌ای عربستان نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار