دانلود کنید: این بازی شما را تا لبه تیغ می‌برد

شما در بازی نفس گیر Borderline،در ارتفاع چند صد متری از سطح زمین روی طناب باریکی قدم می زنید وپای بر لب تیغ می گذارید و حتی ممکن است جانتان را در کف دستتان بگذارد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ در بازی borderline شما باید سرعت واکنش خود را بیشتر و بیشتر کرده و بر روی لبه تیغ حرکت نمایید. وقتی در مورد Borderline اصطلاح حرکت بر لبه تیغ را به کار می بریم، به این معناست که واقعا جان شما و امتیازی که در بازی می گیرید وابسته به روی خط ماندن است.

borderline//در حال کار

Borderline واقعا اعصاب قوی و تمرکز بالای شما را می طلبد. بازی بدین شکل است که توپی در امتداد یک خط بی پایان در حرکت است؛ خطی که ممکن است در جایی صاف و در جایی دیگر پر از پیچ و خم باشد. این بازی به صورت بی پایان و نامحدود است. رقابت با دیگر بازیکنان از اصلی ترین قابلیت این بازی محسوب می گردد. این بازی فوق العاده اعتیاد آور است. بنابراین لازم است مراقب خودتان باشید. بازی برای تمام سنین اعم از کودک، نوجوان، جوان و میان سال نیز مناسب و کاربردی خواهد بود. شما به طرف راست و چپ حرکت کرده و از برخورد با موانع خطرناک اجتناب نمایید. شما در این بازی، در ارتفاع چند صد متری از سطح زمین روی طناب باریکی قدم می زنید.

borderline//در حال کار

ویژگی های این بازی:

رقابت با دیگر بازیکنان در سراسر جهان و رکورد زنی در شبکه های اجتماعی
استفاده از بهترین و جذاب ترین انیمیشن ها در بازی
گیم پلی چالشی و هیجان انگیز بازی
به چالش کشاندن دوستان و آشنایان
تست سرعت واکنش انسان ها
هدایت به سمت چپ و راست
گیم پلی دیوانه کننده و نامحدود
مناسب برای تمام سنین
رقابت بی پایان با دوستان
عدم برخورد با خط و تیغ ها
گرافیک سه بعدی بازی

دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 36 مگابایت
 • امتیاز: 

این بازی شما را تا لبه تیغ می برد + دانلود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار