اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرد:

سیم کارت کودک اپراتور همراه اول،تا پایان اردیبهشت ماه وارد بازار می‌شود

اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرد: سیم کارت‌های کودک و نوجوان اپراتور همراه اول تا پایان اردیبهشت به بازار خواهد آمد.

سیم کارت کودک اپراتور همراه اول،اول اردیبهشت ماه  وارد بازار می شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران،اپراتور اول تلفن همراه قرار است به منظور اعمال محدودیت در دسترسی به برخی از خدمات تلفن همراه باند پهن و اضافه کردن بعضی از خدمات تلفن همراه باند پهن و اضافه کردن بعضی از خدمات باند پهن همراه، سیم کارت تلفن همراه کودک و نوجوان این اپراتور تا پایان اردیبهشت ماه وارد بازار می‌شود.

بر این اساس مشترکان می‌توانند سیم‌کارت‌های کودک و نوجوان را که از پایان اردیبهشت در بازار با امکان مکالمه کنترل شده بر روی این سیم کارت‌ها عرضه می‌شود، را از دفاتر خدمات همراه اول تامین کنند.

گفتنی است؛ در پی تصویب "ضوابط صیانت از کودکان و نوجوانان در خدمات تلفن همراه باند پهن" از سوی کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، تمامی اپراتورهای تلفن همراه موظف به طراحی و ارائه سیم کارت‌هایی به افراد زیر 18 سال شدند که در حال حاضر شرکت خدمات ارتباطی رایتل سیم کارت‌های خود را با دسترسی دیتا در بازار ارائه می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
طرح سیم کارت کودک طرحی است که سلامت وفرهنگ کودکان را هدف گرفته است
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
دوستان و مسئولین عزیزالان تمام دانش آموزا به جای درس مشغول وایبر و گوشی های پر زرق و برق شدن.آموزش و پرورش و دیگر سازمانها خواهشا جلوگیری کنن. برای سن بچه ها گوشی و سیم کارت معضل بزرگیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
کودک سیم کارت می خواد چیکار؟
آخرین اخبار