رضایی:

قهرمانی جام جهانی دلچسب بود/ از عملکرد بچه ها رضایت کامل نداریم

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است هر چند قهرمانی در رقابت های جام جهانی در خاک آمریکا بسیار دلچسب بود اما کادر فنی از عملکرد بچه ها رضایت کامل ندارد.

قهرمانی جام جهانی دلچسب بود اما از عملکرد بچه ها رضایت کامل نداریمعلی رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در هر صورت کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی در مسابقات جام جهانی آن هم در کشور آمریکا اتفاق خوشایندی برای کشتی و ورزش کشور است اما در این موفقیت بچه ها نقاط ضعفی هم به لحاظ فنی داشتند که از چشم مربیان دور نماند.

دارنده مدال المپیک تصریح کرد:کشتی گیران جوان ما خوب کشتی گرفتند اما هنوز خیلی خام و پر اشتباه هستند که اگر با همین رویه بخواهند در مسابقات بزرگتر به میدان بروند شما شک نکنید با مشکل روبرو خواهند شد،به هر حال تیم های حاضر در رقابت های جام جهانی و به خصوص کشور میزبان تلاش کردند تا کاپ قهرمانی به تیم ایران نرسد که خوشبختانه با تلاش و همدلی همه اعضای تیم این اتفاق رخ نداد و ما توانستیم برای ششمین بار در طول تاریخ قهرمان جام جهانی شویم.

رضایی درباره این که موفقیت در جام جهانی باعث غرور کاذب و دور شدن از هدف اصلی نخواهد شد گفت:اصلاً این طور نیست،ما چهار سال است در جام جهانی قهرمان می شویم و اگر قرار بود در باد این موفقیت ها بخوابیم  الان شرایط کشتی بسیار تأسف آور بود،به هر حال نگاه ما به جام جهانی به عنوان یک میدان تدارکاتی مناسب در جهت محک زدن کشتی گیران برای مسابقات بزرگ تر است که خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص میزبانی آمریکایی ها نیز گفت:ما در شهر لس آنجلس به هیچ عنوان تنها نبودیم و ایرانی ها حاضر در این شهر از لحظه ورود تا پایان مسابقات بسیار به اعضای تیم لطف داشتند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر ویژه ای داشته باشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار