عملکرد تیراندازان در جام جهانی کره جنوبی

ناکامی تیراندازان در کسب سهمیه المپیک

مسابقات جهانی کره جنوبی اولین مسابقه جهانی برای کسب سهمیه المپیک بود که علی‌رغم تلاش فراوان تیراندازان به سهمیه المپیک دست نیافتیم.

ناکامی تیراندازان در کسب سهمیه المپیکبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین مسابقه جام جهانی تیراندازی، در کره جنوبی برگزار شد که تیراندازانی از کشور‌های مختلف دنیا در این مسابقه حساس که برای کسب سهمیه المپیک  بود به رقابت پرداختند.
 
جام جهانی تیراندازی به مدت یک هفته در شهر چانگ وون کره جنوبی برگزار شد که طی آن تیراندازان کشورمان در دو رشته تفنگ و تپانچه با 13 ورزشکار شرکت کردند.
 
دراولین مسابقه سهمیه المپیک در حالیکه امیدهای زیادی برای کسب سهمیه به تیم اندازی بخصوص بخش تفنگ بود تیراندازان علی‌رغم تلاشهای فراوان و شلیکَ‌های خوب با اختلاف اندکی از کسب سهمیه بازماندند.
 
تیم تیراندازی آقایان در این تورنمنت حساس نسبت به دورهای گذشته وضعیت امیدوار کننده‌ای داشتند که نشان از پیشرفت تیراندازی آقایان است و می‌توان در مسابقات آینده هم به آقایان تیرانداز امید کسب سهمیه المپیک داشت.
 
لازم به ذکر است؛ تا قبل از برگزاری مسابقات در اردوهایی که برگزار می‌شد تیراندازان همیشه با مشکل کمبود فشنگ برای تمرینات مداوم و منظم روبه رو بودند اما با همه این مشکلات با اتکا به توانایی‌هایشان در جام جهانی کره شرکت کردند.
 
در جام جهانی کره جنوبی خدمتی اولین فینالیست ایران در این مسابقات بود که با اختلاف اندک به سهمیه نرسید به اعتقاد مسئولان در فدراسیون تیراندازی با توجه به شرایطی که داشتند و امتیازایی که در این مسابقه به دست آوردند به طور حتم می‌توانیم در مسابقات آینده هم سهمیه المپیک را کسب کنیم.
 
گفتنی است، سه نماینده کشورمان در بخش 50 متر سه وضعیت مردان در روز پایانی مسابقات جهانی تیراندازی در کره جنوبی از صعود به مرحله فینال باز ماندند.
 
شایان ذکر است مهدی جعفری پویا با 1162 امتیاز در مکان 32 قرار گرفت حسین باقری با 1152 امتیاز 48 شد و پوریا نوروزی با 1145 امتیاز در رده 62 ایستاد. براین اساس کار نمایندگان کشورمان در این مسابقات بدون کسب هیچ مدالی به پایان رسید.
 
لازم به ذکر است مسابقات جهانی تیراندازی از 20 تا 27 فروردین ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود که در این مسابقات توزیع سهمیه المپیک نیز وجود داشت اما تیراندازان کشورمان در کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو در این مسابقات ناکام ماندند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: عملکرد ، تیراندازی ، سهمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار