«رضا یزدانی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نوع موسیقی من تقلید از هیچ فرد خاصی نیست

خواننده موسیقی گفت: موسیقی من تقلید از هیچ سبک یا فردی نیست، درست است از آلات موسیقی راک استفاده شده است ولی تقلید نیست.

رضا یزدانی خواننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، در خصوص نوع موسیقی خود گفت: نوع موسیقی من تقلید از هیچ فردی نیست ؛ هر  چند به موسیقی راک و خارجی شباهت دارد ولی من در آلبوم‌هایم از راک-پاپ، راک و حتی فلامینگو نیز استفاده کرده‌ام و تقلید از هیچ خواننده‌ای نیست. 

وی ادامه داد: راک غربی را ایرانیزه کرده‌ام، در واقع تلفیقی از موسیقی شرقی با گام‌های مینور؛ شکلی از موسیقی ایرانی را ایجاد کرده‌ام که برای شنونده ایرانی قابل درک باشد و آلبوم اخیر من کمی سورئال است. 

وی در پاسخ به این سوال که ثقیل بودن ترانه‌ها باعث کمتر شدن مخاطب عام نمی‌شود، عنوان کرد: امکان این موضوع وجود دارد. من در 8 آلبومی که کار کرده‌ام همه متفاوت بوده، در واقع خودم این طور خواسته‌ام و قطعا آلبوم 9ام من  نیز متفاوت خواهد بود. 

یزدانی خاطر نشان کرد: آلبوم سلول شخصی از زمان خود جلوتر است و شنونده باید خودش را جلوتر از زمان خود قرار دهد. 

وی با اشاره به نبود موسیقی راک در ایران افزود:‌ درکشورهای دیگر حدودا 200 الی 300 گروه راک می‌خوانند ولی ما در ایران موسیقی راک نداریم، زیرا کسی در ایران به طور کامل راک کار نمی‌کند. 

وی در پایان با یادآوری از آلبوم تصویری خود افزود: تا قبل از ماه مبارک رمضان به بازار خواهد آمد و امیدوارم فرهنگ شنیداری مردم به جایی برسد که شنوندگان ما بتوانند در هر جایی و هر مکانی نسبت به موقعیت موسیقی‌های خوب گوش دهند.  


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار