وزیر اطلاعات:

دولت يازدهم ، دولت همه مردم

دولت يازدهم ، دولت همه مردم است و همه جريان ها و گرايش هاي سياسي در آن حضور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت : وزير اطلاعات ديروز در جمع مردم شهرستان فومن در مسجد جامع اين شهر با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب با درايت و رهبري داهيانه خود امسال را سال همدلي و هم زباني ناميدند گفت: در دولت يازدهم نمايندگان همه گرايش هاي سياسي اعم از اصولگراها، اصلاح طلبان و افراد مستقل حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمين علوي، رمز پيروزي و ماندگاري انقلاب اسلامي را پيروي از ولايت فقيه عنوان کرد و افزود: اقتدار و توسعه کشور در گرو وحدت،همدلي و تعامل بيشتر بين دولت ،مجلس و اقشار مختلف مردم است.

وي با اشاره به آرامش و امنيت کنوني کشور، اين شرايظ را نتيجه تلاش دولت براي به کار گيري از همه ظرفيت ها و توانمندي هاي کشور است.

وزير اطلاعات افزود: بررسي مشکلات استان و تصمصم گيري مناسب براي رفع موانع و مشکلات پيش روي صنعت و کشاورزي گيلان از اولويت برنامه هاي هيات دولت است.

حجت الاسلام والمسلمين علوي هم چنين در نشست اداري شهرستان فومن نيز با بيان اينکه مديريت مبتني بر تعاليم اسلامي مديريت همراه با حفظ ارزش هاي اخلاقي است تصريح کرد: مديران در برخورد با مردم و رفع مشکلات آنها اخلاق اسلامي را رعايت کنند.

وي هم چنين با حضور در گلزار شهداي فومن با نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا اداي احترام کرد.

انتهای پیام/س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.