کرمان؛

تقدیم 48 هزار شهید ارتشی در دوران دفاع مقدس

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش،تقدیم 48هزار شهید ارتشی در دوران دفاع مقدس را نمونه ولایتمداری و تعهد به دفاع از انقلاب در ميان نیروهای ارتشی است . نمونه این موضوع را می توان در تقدیم 48هزار نفر شهید ارتشی در دوران دفاع مقدس و مبارزه با 36 کشور متحد با رژیم بعث دید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،همزمان با هفته ارتش امیر سرتیپ حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان در پادگان 05  گفت: امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به اعتراف خود دشمنان، در سطح بسیار بالایی قرار دارد به شکلی که موجب توازن قدرت و توازن دفاعی در برابر زیاده خواهی مستکبران شده ،موجب شده آنها در مذاکرات هسته ای بدنبال جلوگیری از قدرت یافتن بیشتر کشورمان باشند.


وی تصریح کرد : این اقتدار حاصل خودکفایی نیروهای مسلح ما است و کشور ما را از هرگونه وابستگی به دیگران بی نیاز کرده است.


 امیر سرتیپ حیدری یکی از ویژگیهای نیروهای ارتشی را ولایتمداری و تعهد به دفاع از انقلاب دانست و گفت : نمونه این موضوع را می توان در تقدیم 48هزار نفر شهید ارتشی در دوران دفاع مقدس و مبارزه با 36 کشور متحد با رژیم بعث دید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد : رهبر معظم انقلاب همواره خواستار تقویت قوای دفاعی کشور هستند و در همین راستا ارتش نیز به رسالت تربیت و آموزش جوانان شجاع و پیرو ولایت ادامه خواهد داد.

در آستانه فرارسيدن 29 فروردين ماه و هفته ارتش مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان در پادگان 05 برگزار شد .  

انتهاي پيام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.