ساری؛

بازگشایی تمامی راهها تا اخر وقت امروز/ برق سیلزدگان تا 24 ساعت آینده وصل میشود

برق بخش بلده علی رغم نصب بیشتر تیرهای برق در این بخش و مرمت شبکه توزیع، به دلیل تامین و عبور شبکه از سمت آمل نیازمند مرمت و بازگشایی مسیر آمل - بلده است که تا 24 ساعت دیگر برق این بخش وصل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران : شامگاه یکشنبه راه های اصلی وفرعی 28 روستای بخش بلده شهرستان نور گرفتار سیل شدند که خسارات وارده موجب قطعی برق این بخش شد .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران صبح پنجشنبه اعلام کرد:   نیروهای این شرکت در قالب تیمهای عملیاتی در مناطق آسیب دیده حضور دارند و با جدیت به بازسازی و مرمت شبکه و تجهیزات خسارت دیده اند و تا کنون توانسته اند برق برخی از روستاهای منطقه را برقرار کنند .

سالار با اعلام اینکه بخش عمده ای از جاده های دسترسی به روستاها تخریب شدنه اند گفت : گروهها از سمت جاده هراز به منطقه اعزام شده اند و در برخی نقاط هم مجبور به عبور از عرض رودخانه ها شدند .با این حال انتظار میرود تا با تلاشهای این جهادگران تمامی مسیرها از جمله مسیر بلده به آمل نیز بازگشایی شود تا بتوانیم با انتقال کامل تجهیزات ، برق تمامی مناطق را وصل کنیم .

هادی خنجری فرماندار نور نیز اعلام کرد تا پایان وقت امروز تمامی مسیرها بازگشایی خواهند شد و تا کنون نیروهای مستقر در منطقه 9 مسیر از 11 مسیر مسدود شده را بازگشایی کرده اند .

خنجری افزود : سیل موجب ازبین رفتن 260 اصله تیر برق بخش بلده شده که 140 اصله ان در مسیر آمل به بلده کاشته شده بود .

انتهای پیام/س

برچسب ها: ساری ، نور ، بلده ، سیل ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.