ویسی: اگر بازهم نتیجه نگیرم، تغییری در کادر فنی بوجود نمی آید

سرمربی استقلال خوزستان گفت: می‌خواهیم با پیروزی مقابل راه آهن دست پر به اهواز برگردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و راه‌آهن اظهار داشت: هفته‌های پایانی لیگ حساسیت خاصی دارد و تاکتیک و مسائل فنی به خاطر استرسی که بازی‌ها دارند معمولاً از بین می‌روند ما تلاش می‌کنیم تا بازیکنانمان را از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دهیم و آنها را بدون استرس وارد بازی کنیم. فردا هم به دنبال این مسئله هستیم.
 
وی ادامه داد: بازی حساسی مقابل راه‌آهن داریم. برنده این بازی می‌تواند در ادامه لیگ با آرامش بیشتری بازی‌ها را دنبال کند و بازنده هم برایش پایان کار نخواهد بود زیرا چند بازی دیگر خواهند داشت اما کارش دشوارتر می‌شود. ما سعی می‌کنیم دست پر به اهواز بازگردیم.
 
سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه تیمش تهاجمی بازی خواهد کرد، گفت: ما حساب‌شده بازی خواهیم کرد زیرا برای ما مساوی هم خوب است و ما را به هدفمان نزدیک می‌کند باز بازی نمی‌کنیم و دفاعی هم مقابل راه‌آهن حاضر نمی‌شویم. حساب‌شده بازی می‌کنیم تا بتوانیم در پایان به برتری برسیم نباید روی یک غافلگیری گل بخوریم.
 
ویسی در مورد اینکه تیمش در این فصل نوسانات زیادی داشته، تصریح کرد: اکثر بازی‌هایی که ما بد بازی کردیم در 5 دقیقه ابتدایی گل خوردیم و این مسئله بازیکنان ما را از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل می‌کند که باعث می‌شود در ادامه بد بازی کنند همه صفر بر صفر وارد زمین می‌شوند اما ما یک بر صفر عقب بودیم. باید تلاش می‌کردیم تا یا مساوی کنیم و یا به برتری برسیم.
 
وی افزود: ساختار دفاعی ما برخلاف نیم‌فصل اول در نیم‌فصل دوم خوب نبود اما سعی می‌کنیم که در بازی‌های آینده این موضوع بهتر شود و بتوانیم عملکرد خوبی تا پایان فصل داشته باشیم.
 
وی در مورد اینکه آیا معتقد است استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند یا خیر،‌ گفت: 7-8 تیم برای قهرمانی و سهمیه‌گرفتن تلاش می‌کنند و 7-8 تیم هم برای بقاء در لیگ می‌جنگند. اگر ما در اول فصل برای سهمیه گرفتن بسته می‌شدیم هم‌اکنون در نیمه بالایی جدول قرار داشتیم اما برای بقا در لیگ بسته شده‌ایم و در هفته‌های گذشته هم رتبه‌های دهم و یازدهم و دوازدهم را داشته‌ایم سعی می‌کنیم در پنج هفته آینده هم تیم را در همین رده‌ها حفظ کنیم.
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال تغییر و تحولات در تیم استقلال خوزستان وجود دارد و شایعاتی در مورد این موضوع همواره مطرح است، یادآور شد: از اول که من به استقلال خوزستان آمدم چنین مسائلی را مطرح کردم اما مدیر و هیأت مدیره قوی ما این مسائل را به خوبی جواب دادند. سال گذشته هم 100 بار چنین موضوعی را اعلام کردم که ویسی عوض خواهد شد اما چنین اتفاقی نیفتاد در 5 هفته آینده هم اگر ببازم باز هم معتقدم مربی عوض نمی‌شود، این مسائل را کسانی مطرح می‌کنند که خیال خامی دارند. مدیر و هیأت مدیره ما محکم جواب آنها را خواهند داد و نمی‌توانند آسیبی به تیم بزنند.
 
سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه هیأت مدیره از بار فنی تیم راضی است، تصریح کرد: من زمانی که مربی فولاد بودم این تیم قهرمان ایران شد و پس از اینکه سرمربی هم شدم مسائلی پیش آمد در تمام تیم‌هایی که حضور داشتم همه از نتایج و عملکردم راضی بودند به جز پیکان که البته در آن دوره هم توانستیم چهار برد پشت سر هم به دست آوریم که در این باشگاه بی‌سابقه بود. پانزده هفته من در این تیم نبودم و اتفاقات دیگری افتاد. بحثی در این مورد ندارم به هر حال من هم شریک این مسئله هستم.
 
وی افزود: در استقلال خوزستان برای ماندن در لیگ بسته شد و مطمئناً مسئولان هم از عملکرد تیم راضی هستند زیرا از لحاظ رفتاری، اخلاقی و فنی خوب کار کرده‌ایم به هر حال باید ببینند به چه میزان هزینه کرده‌اند و به چه میزان هم از این موضوع عملکرد خوبی داشته‌اند اما خود من به شخصه راضی نیستم تیمی که داشتیم برای نیمه بالای جدول بود و بر اساس استراتژی که داشتیم سه چهار امتیاز نسبت به آن اختلاف داریم که امیدوارم در هفته‌های آینده این موضوع را جبران کنیم.
 
ویسی در مورد اینکه چه اتفاقی رخ داده که استقلال خوزستان هم‌اکنون در این جایگاه قرار گرفته گفت: به هر حال اتفاقات دست به دست هم می‌دهد، مثلاً شما وقتی می‌خواهید به جایی سفر کنید احتمال دارد ماشینتان پنچر شود پلیس جلوی شما را بگیرد، ترافیک باشد و تمام این مسائل مؤثر خواهد بود. ما هم در این مسیر مسائلی دست به دست هم داد تا از هدفمان دور شویم اما همه چیز تمام شده نیست شما سایپا را ببینید 15-16 سال است که در لیگ حضور دارد و همیشه در میانه‌های جدول بوده به تازگی مدیر این باشگاه اعلام کرده که برای سهمیه آسیایی تلاش خواهد کرد. مطمئنا‌ً باید ما 5-6 سال زجر بکشیم تا استخوان‌بندی تیم شکل بگیرد و مثل سپاهان و تراکتورسازی و سایر تیم‌ها شویم. شما ساختار نفت را ببینید با فرکی، ابراهیم‌زاده و هر مربی دیگری که آمد شخصیت تیمی آن حفظ شد، مانند ذوب‌آهن سه چهار سال پیش ما هم باید اینگونه شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار