با حضور آذرخودرو نوین؛

هفته نخست دور برگشت سوپرلیگ کاراته برگزار شد

هفته نخست دور برگشت سوپر لیگ کاراته امروز با حضور 9 تیم در سالن افراسیابی تهران برگزار شد.

هفته نخست سوپرلیگ کاراته با حضور آذرخودرو نوین برگزار شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، هفته اول دور برگشت مسابقات سوپر لیک کاراته مردان کشور صبح امروز در سالن افراسیابی تهران با حضور 9 تیم در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد و تیم آذر خودرو نوین قم که زمزمه انصرافش از لیگ کاراته به گوش می رسید در این مسابقات حضور یافت.
 
محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: وظیفه فدراسیون باشگاهداری نیست ولی، تمام تلاشمان را برای ادامه همکاری اسپانسرها انجام می دهیم.
 
محمد علی زمانی مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ درباره مشکل مالی که بازیکنان تیم آذر خودرو نوین قم داشتند، بیان داشت: اگر تا قبل از نیم فصل چنین مشکلی پیش بیاید به طور حتم کاراته کاها را بین تیم ها جابجا خواهیم کرد و هر چند مشکل تیم آذرخودرو نوین قم حل شد و این تیم در ادامه مسابقات حضور پیدا کرد.
 
علیرضا سلیمانی، سرمربی تیم ملی نیز در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کرد و در خصوص کیفیت مسابقات و شرایط تیم ملی اذعان داشت: شکر خدا، تعامل مان خوب است و کیفیت برگزاری مسابقات لیگ خیلی خوب است.
 
وی افزود: این که بچه ها در جریان مسابقات هستند هم برای خودشان خوب است و هم برای ما ارزشمند است چون در اعزام محدودیت داریم، برگزاری لیگ ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
سرمربی تیم ملی در ادامه در خصوص اردوهای تیم ملی بیان داشت: اولین اردو را پشت سر گذاشتیم. پیش از این اردوی خاص برگزار شده بود و امیدواریم شرایط بازیکنان روز به روز بهتر شود تا برترین ها به تیم ملی دعوت راه پیدا کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، کاراته ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار