ارزش دلار در برابر دیگر ارزهای رایج جهانی کاهش یافت

در پي انتشار دور ديگري از آمار ضعيف در آمريکا، ارزش دلار در معاملات در بازار آسيا بيش از پيش کاهش يافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، در پي انتشار دور ديگري از آمار و ارقام ضعيف در آمريکا که موجب افزايش ترديد درباره احتمال اقدام بانک مرکزي اين کشور در افزايش نرخ بهره بانکي شده است، ارزش دلار در معاملات امروز بازار آسيا بيش از پيش کاهش يافت. 

هر دلار در معاملات بازار توکيو در برابر 119 ين داد و ستد شد، در حالي که هر واحد پول آمريکا در معاملات بازار نيويورک در برابر 119 مميز 4 صدم ين، و در معاملات روز پنجشنبه توکيو در برابر 119 مميز 33 ين داد و ستد شده بود. 

در حالي که سرمايه گذاران پيشرفت کند مذاکرات يونان و وام دهندگان بين المللي را درباره ارائه بسته نجات اقتصادي به اين کشور زير نظر دارند، ارزش يورو در معاملات امروز در برابر دلار و ين افزايش يافت و هر يورو به ترتيب در برابر 1/0773 دلار، و 128 مميز 20 ين به فروش رسيد.

هر واحد پول اروپا در معاملات ديروز به ترتيب در برابر 1/0761 دلار ، و 128 مميز 10 ين داد و ستد شد. 

آمار جديدي که در آمريکا منتشر شد، نشان مي دهد ميزان رشد در بخش ساخت و ساز در اين کشور در ماه مارس کمتر از پيش بيني ها بوده است.

 اين در حالي است که ميزان تقاضاي استفاده از مزاياي بيکاري - که نشانه ميزان حذف فرصت‌هاي شغلي است- به بالاترين ميزان در شش هفته اخير رسيده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، ارز ، دلار ، رایج ، جهانی ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار