سنندج؛

امام جمعه کردستان جنایتهای عربستان به یمن را محکوم کرد

امام جمعه سنندج تجاوز نیروهای سعودی به یمن را محکوم کرد و گفت: عربستان خادم‌الحرمین به خائن‌المسلمین تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتشی گفت: امنیت و آسایش جامعه اسلامی مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم نظامی و انتظامی است.

وی افزود: در سایه وحدت و همدلی و امنیت و آرامش جامعه اسلامی ایران شاهد اقتدار و تعالی روزافزون کشور هستیم و باید همواره شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

ماموستا خدایی گفت: متأسفانه عربستانی که خود را خادم‌الحرمین می‌نامید هم‌اکنون به خائن‌المسلمین تبدیل شده است و به جان و مال مسلمانان بی‌دفاع یمنی تجاوز و تعدی می‌کند.

وی  افزود: کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع یمنی جنایت علیه بشریت محسوب شده و رژیم آل‌سعود برای راضی نگه‌داشتن اربابان غربی خویش و تحقق اهداف شوم جبهه استکبار در منطقه وارد این جنایت شده است.

وی گفت: این تجاوز و حرکت ددمنشانه نیروهای نظامی عربستان به یمن محکوم بوده و باید هرچه سریع‌تر متوقف شود.

ماموستا خدایی افزود: باید با تکیه بر مبانی دینی و اعتقادی خویش به تقویت بنیان خانواده‌ها بپردازیم و به این مهم توجه داشته باشیم که تقویت بنیان خانواده در جامعه اسلامی تقویت پایه‌های امت اسلامی بوده و از والاترین امور محسوب می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: متأسفانه در این برهه زمانی به دلیل تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمنان اسلام شاهد هجمه‌های فرهنگی و نفوذ فرهنگ منحط غرب در بین خانواده‌ها هستیم که انتظار می‌رود با هوشیاری و بصیرت روزافزون با این توطئه‌ها مقابله شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۰۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
عربستان اگه جرأت داره،به جای حمله به یمن و انصار حزب الله حوثی ها به اسرائیل که دشمن مشترک همه مسلموناس، حمله کنه،تا ببینه چه جوری مثه غزه داغونش میکنه،اگه قوی شجاع هستی اگه جرأتشو داری به اسرائیل حمله کن،نه به یمن و حوثی ها که مسلمونن