داستان واگذاری ملوان ادامه دارد

تیم ملوان همچنان برای واگذاری به منطقه آزاد انزلی تلاش می کند.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از یک مقام آگاه در تیم ملوان ، اخیرا جلسات مهمی در سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با واگذاری ملوان به بخش آزاد برگزار شده است و انزلی چی ها با توجه به تاثیرگذاری این تیم در روحیه و زندگی مردم انزلی خواهان آن شدند این طرح تا پایان سال و نهایتا شش ماهه اول سال آینده به مرحله اجرا در آید.

البته این تلاش ها از مدت ها قبل به جریان افتاده بود ولی برخی اتفاقات درون استانی باعث شد بحث واگذاری به قرارداد سه ساله تبدیل شود.در شرایطی که محجوب به ظاهر عنان کار را در دست دارد و به امور این باشگاه می رسد ،به نطر می رسد وی در فکر گام هایی بزرگتر است از این رو یکی از متقضیان واگذاری ملوان به  منطقه آزاد شخص آقای محجوب مالک فعلی ملوان است.

محجوب بارها درخواست کرده است باشگاه ملوان را واگذار کند و در آخرین جلسه هئیت مدیره باشگاه ملوان که با حضورمسئولان استانی برگزار شد ،به درخواست محجوب صورت جلسه ای جهت واگذاری باشگاه به امضای اعضای جلسه رسید.

به این ترتیب محجوب خود خواهان واگذاری است و مسئولان استان نیز با توجه به تجربیات تلخی که پیش از این در تیم داری و حفط این تیم داشتند مایلند با واگذاری آن به منطقه آزاد زمینه ساز سرمایه گذاری های بخش خصوصی در این تیم شده و از مشکلات آن در آینده بکاهند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، ملوان ، واگذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.