مورینیو: چلسی همیشه قهرمان است/ فن خال: بر میدان تسلط کافی داشتیم

پس از بازی حساس منچسترسیتی و چلسی مربیان و بازیکنان این تیم به اظهار نظر پرداختند.

مورینیو: چلسی همیشه قهرمان است/ فن خال: بر میدان تسلط کافی داشتیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در جریان رقابت های هفته سی و سوم لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ برتر باشگاه چلسی موفق شد با نتیجه 1 بر صفر از سد منچستر یونایتد بگذرد.
 
خوزه مورینیو ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار اعلام کرد تیمش همیشه قهرمان است.
 
وی در این خصوص گفت: من فکر می کنم ما همیشه قهرمان هستیم، تنها 8 امتیاز داریم تا به قهرمانی لیگ دست یابیم این یک محاسبه خالص و ناب است، ما شش بازی دیگر را باید انجام دهیم، سه بازی در خانه و سه بازی در خارج از خانه، هر بازی با سختی، دشواری های زیادی همراه است و تیمی به طبع به امتیاز نیاز دارد، اما شرایط ما بسیار خوب است.
 
خوزه مورینیو که تیمش در این دیدار تنها 30 درصد مالکیت زمین را دراختیار داشت در ادامه افزود: این همان بازی است که ما می خواستیم، فقط متاسفانه موفق نشدیم گل دوم را به ثمر برسانیم ما توانستیم جلوی بازیکنان مهم را بگیریم و هیچ کس آنها را نمی‌دید، آنها در جیب ما قرار داشند، فوتبال استعداد است اما به طبع آن استراتژی مهم تر است.
 
** فن خال: به تیمم افتخار می کنم
 
لوییس فن خال سرمربی باشگاه منچستر یونایند نیز پس از باخت تیمش برابر صدرنشین لیگ برتر گفت: من به هیچ وجه نا امید نیستم بلکه به تیمم هم افتخار میکنم، مادر بهترین دیدار این فصل بازی کردیم ، اما در فوتبال شما همیشه مغلوب تیم برتر می شوید.
ما موقعیت فراهم کردیم علی رغم دفاع منسجم و سازماندهی شده ای که چلسی داشت 3 موقعیت در نیمه نخست داشتیم و 8 موقعیت را نیز در نیمه دوم خلق کردیم.
 
ما واقعا خوب بودیم، کاملا بر زمین بازی تسلط داشتیم اما بازی را در نهایت واگذار کردیم و همه چیز در نتیجه خلاصه می شود هر کسی می تواند عقیده و نظر خود را داشته باشد اما برنده در این بین صاحب همه چیز است. 

جان تری: هنوز برای جشن گرفتن زود است

جان تری کاپیتان باشگاه چلسی پس از پیروزی 1 بر صفر تیمش برابر تیم فوتبال منچستر یونایتد ضمن ابراز رضایت از این دیدار گفت:برد بسیار بزرگی بود، ما به این پیروزی احتیاج داشتیم چرا که دیدار بسیار سختی به حساب می آمد، اما ما توانستیم 3 امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم، آنها باشگاه منچستر یونایتد مالکیت توپ بیشتر می داشتند. 
 
فکر می کنم تا پایان دیدار آن طور که باید بازی می کردیم بازی کردیم، من فکر می کنم ما عملکردمان به اندازه کافی بود، کارمان را به درستی در این فصل انجام دادیم ما از ابتدا تقریبا در شرایط خوبی قرار داشتیم، ما هنوز نیاز به نتیجه داریم تا به قهرمانی دست یابیم و هنوز قهرمانی ما مسجل نشده است، ما در ادامه راه نیز تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم، اگر بتوانیم در مسابقه آتی نیز به پیروزی دست یابیم بدون شک عالی خواهد بود. 

رونی: نتیجه از آن چلسی بود/ ما بر بازی مسلط بودیم

وین رونی بازیکن باشگاه منچستر‌ یونایتد پس از باخت 1 بر صفر تیمش برابر چلسی گفت: من فکر می‌کنم عملکرد تیم ما فوق العاده بود ما از ابتدا تا انتها بر بازی تسلط داشتیم و موقعیت های فوق العاده‌ای را نیز خلق کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از هیچ یک از آنها استفاده کنیم، من فکر می‌کنم اگر 5 دقیقه بیشتر زمان داشتیم می توانستیم به پیروزی دست یابیم من فکر می‌کنم می‌توانیم از این نتیجه به یک اعتماد به نفس بزرگ دست یابیم ، من تیمی را به وضوح مشاهده کردم که به استمفوردیریج‌ آمده و کاملا بر بازی تسلط داشت و فقط نتوانستیم گل به ثمر برسانیم. 
 
شاید در  روز دیگری بتوانیم دو یا سه گل به ثمر رسانیم، امروز به هر حال روز ما نبود ما هم اکنون به آینده نگاه می کنیم و در پی آن هستیم که بتوانیم در بازی هفته آتی برابر اورتون به خوبی ظاهر شویم 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: یونایتد ، قهرمان ، مورینیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار