انریکه: نتیجه برابر والنسیا عادلانه بود

لوئیس انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا نتیجه دیدار برابر والنسیا را کاملا عادلانه توصیف کرد.

انریکه: نتیجه برابر والنسیا عادلانه بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،در دیدار این هفته رقابت های لالیگا باشگاه بارسلونا موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری برابر تیم فوتبال والنسیا دست یابد تا همچنان جایگاهش را در صدور جدول مستحکم کند.
 
لوئیس انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا ضمن ابراز رضایت از  عملکرد شاگردانش در این خصوص گفت: پیروزی با عملکرد ما در 90 دقیقه بازی بهدست می آید و تاثیراتی که می گذارید بسیار مهم است، بدون این پیروزی بسیار سخت است.
 
والنسیا فرصت بسیار خوبی داشت اما براوو توانست به خوبی پنالتی آنها را مهار کند و شانس های زیادی هم داشتند، اما در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم، پس بنابراین نتیجه کاملا عادلانه بود.
 
بازی متفاوتی بود از آنچه که ما تاکنون در نیوکمپ بازی کرده بودیم، شروع فوق العاده ای داشتیم، ما تحت فشار زیادی قرار داشتیم که همین مسئله درنهایت ما را آزار داد، برای ما مشکلاتی به وجود آمد که نباید به وجود می آمد.
 
بازیکنان  ربات یا ماشین نیستند کارهای اشتباه انجام دادیم و توانستیم به سختی خودمان را پیدا کنیم ودر نهایت شانس‌هایمان را از دست دادیم چرا که ما لایق پیروزی بهتری بودیم.
 
در نیمه دوم تصمیم گرفتم قدری ترکیب را عوض کنم، آدریانو کارت زرد داشت و آنها بازیکنان سرعتی در اختیار داشتند، تعویضی که صورت گرفت خیلی به کار ما آمد و ما توانستیم با توپ های بلند حالت تهاجمی تیم مان را بیشتر کنیم در فوتبال اتفاقات زمانی رخ می دهد که شما تیم‌تان را تقویت میکنید. مسی و سایر فورواردهای تیم در این بازی انسجام خود را نشان دادندو آنچه را که می خواستم به خوبی انجام دادند ضمن اینکه آنها به دفاع نیز کمک قابل توجهی کردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: انریکه ، مربی ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار