افتتاحیه نمایش خون مرده گی با حضور خبرنگاران و عکاسان

نمایش خون مرده گی روز دوشنبه 31فروردین ماه با حضور خبرنگاران و عکاسان و هنرمندان به صورت رسمی اجرای خود را در خانه نمایش آغاز می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره تئاتر خانه نمایش، نمایش خون مرده گی روز دوشنبه 31فروردین ماه با حضور خبرنگاران و عکاسان و هنرمندان به صورت رسمی اجرای خود را در خانه نمایش آغاز می‌کند.

نمایش خون مرده گی به نویسندگی و کارگردانی محمد شاکری اجرای خود را دوشنبه 31 فروردین ماه  به صورت رسمی با حضور خبرنگاران  عکاسان و هنرمندان در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز می کند، شایان ذکراین نمایش در سی دومین جشنوار تئاتر فجر حضور داشته است و کاندیدای بهترین کارگردانی  در بخش مسابقه ایران بوده است.

 سربازی به خاطر اسارت ناخواسته وارد بازیی می شود که به او این امکان را می دهد تا از افسر ارشدی که وارث بیوه های جنگ است انتقام بگیرد.

در این نمایش جواد پورسعید ، سیمین انبارلو ، رضا انصاری فر ، گلاره مقدم ، فهیمه خوشدل ، کیمیا رضایی به ایفای نقش می پردازند  و از دیگر عوامل گروه می توان به دستیار کارگردان: محسن براتی/ موسیقی:   امید رمضانی/ طراح نور: جعفر پوینده/  طراح پوستر:مسعود زمانی/ روابط عمومی : آریان رضایی اشاره کرد.
 
گفتنی است؛ نمایش خون مردگی از 31 فروردین ماه ساعت 18:30 هر شب به جز شنبه‌ها اجرای خود را در خانه نمایش اداره تئاتر  به خانه نمایش وا قع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا آغاز می کند. و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com. مراجعه فرمایند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار