رشت؛

اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید بیش از پیش تبیین شود

استاندار در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و14 خرداد بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران الگوی تمام آزادی خواهان جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت: محمد علی نجفی با بیان اینکه مستندسازی دیدگاه های امام راحل و رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در قالب محصولات فرهنگی یکی از راهکارهای مهم برای آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش های انقلاب است افزود: حماسه آزاد سازی خرمشهر ، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را در رزمندگان ایرانی تقویت کرد و این روحیه باید به نسل های آینده منتقل شود.

وی به دسیسه های دشمنان اشاره و تصریح کرد: مردم ولایت مدار گیلان امسال نیز همچون سال های گذشته با حضوری پرشور در مراسم سوم و چهاردهم خرداد عشق و ارادت خود را به نظام نشان می دهند و دشمنان را نامیدتر خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال باشکوه تر از سال های پیش برگزار می شود.

رسول جلایی ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان نیز در این نشست گفت: 200 رزمنده گیلانی در حماسه فتح خرمشهر حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب ها: گیلان ، سوم ، خرداد ، فتح ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.