اولیویرا: تراکتور با انتقام از نسف پلی به سوی صعود می سازد

تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی با نسف قارشی گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم اما با تصور برد به مصاف نسف خواهیم رفت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ وی افزود: می‌دانیم که نسف قارشی در ازبکستان تیم اول این کشور است و باید در مقابل این تیم صبور باشیم تا بتوانیم پیروزی را از آن خود کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما پیش رویمان لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را داریم و چون مصدوم و محروم زیادی داریم راهکار خاصی جلو ما وجود ندارد ولی چون در آسیا همه تیم‌ها شانس صعود دارند ما تمام تلاشمان را به کار می‌بریم.

اولیویرا ادامه داد: 2 تیم الاهلی امارات و عربستان قدرتمند هستند و نسف قارشی و ما هم شانس صعود داریم به همین خاطر از صعود ناامید نمی‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به شناختی که از نسف قارشی دارد این تیم فردا برای دفاع کردن در زمین حاضر می‌شود یا برای پیروزی تلاش می‌کند، گفت: هیچ تیمی برای باختن نمی‌آید و همه تیم‌ها برای پیروزی تلاش می‌کنند و نسف قارشی فردا شانس پیروزی دارد و در روش بازی خود را تغییر نمی‌دهد ولی چون دفاع مستحکمی دارد با سیستم دفاعی وارد زمین می‌شود و برای ضد حملات برنامه‌ریزی می‌کند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید با توجه به کمبود بازیکن تراکتورسازی چه سازماندهی‌هایی باید در ابتدای فصل صورت گیرد، تأکید کرد: آیا شما می‌دانید کدام تیم‌ها قهرمان جام باشگاه‌های آسیا می‌شوند؟ اینکه بخواهیم رؤیایی فکر کنیم و بگوییم که چرا در این مسابقات قهرمان نمی‌شویم اشتباه است باید برای مؤفقیت پیش زمینه‌هایی داشته باشیم و با توجه به اهدافی که در ابتدای سال در نظر می‌گیریم بازیکن جذب کنیم و امکانات و زیرساخت‌های آن را آماده کنیم.

اولیویرا افزود: در سال‌های اخیر تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی موفق می‌شوند و قبل از آن هم از ایران تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال می‌توانستند موفق شوند ولی باید ما هم حرفه‌ای کار کنیم و در باشگاه برنامه‌ریزی داشته باشیم چون ژاپن و کره با برنامه پیش می‌روند.
وی در پایان گفت: در حال حاضر تیم نفت تهران از جمله تیم‌هایی ایرانی است که شانس صعود دارد و ما هم اگر موفقیت می‌خواهیم باید از ابتدای فصل با برنامه پیش برویم و کارهایمان را ساماندهی کنیم.

نشست خبری سرمربی تراکتورسازی در حالی برگزار شد که نمایندهAFC، ده دقیقه زودتر نشست خبری سرمربی تراکتورسازی را برگزار کرد که این اقدام با واکنش خبرنگاران روبه‌رو شد و او از خبرنگاران معترض خواست سالن خبری را ترک کنند.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: تراکتور ، نسف ، قارشی ، صعود ، اسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار