یک وعده دیگر نیز گذشت؛

بی خبری از انتخابات بسکتبال با پایان ماه فروردین

مسئولان موقت فدراسیون بسکتبال در ماه اسفند 1393 از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال تا پایان ماه فروردین خبر می دادند اما با پایان این ماه باز هم خبری از انتخابات نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امور جاری رشته بسکتبال از جمله انتخاب سرمربیان تیم های ملی مختلف در حال انجام است و مشکلی از نظر عقب افتادن برنامه ها وجود ندارد اما موقت بودن افراد در سمت های مختلف فدراسیون باعث شده است که تنها برنامه های کوتاه مدت مدنظر فدراسیون قرار داشته باشد.

در حالی که رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون، پیش از تعطیلات نوروز از احتمال برگزاری انتخابات تا پایان ماه فروردین 94 خبر داده بود، حتی صحبتی از زمان انتخابات هم در این مهلت نشد.

در این میان اهالی بسکتبال دو عقیده کاملا مختلف دارند. گروه اول معتقدند تعیین تکلیف نهایی فدراسیون به نفع این رشته است و گروه دیگر تعویق انتخابات تا بعد از مسابقات جام ملت های آسیا را بیشتر به نفع بسکتبال می دانند.

بی خبری از انتخابات نیز باعث گمانه زنی های مختلفی می شود. برگزاری انتخابات در ماه خرداد و تعویق انتخابات تا پاییز سال جاری دو گزینه ای است که در روزهای اخیر مطرح می شود.

اما در هر دو حالت، تنها وزارت ورزش به عنوان مرجع اصلی برگزاری انتخابات فدراسیون ها می تواند این مشکل را حل کند و با اعلام یک زمان قطعی، تکلیف تمام افراد مرتبط با بسکتبال از جمله مسئولان فعلی فدراسیون را مشخص کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار