منصوریان:

از امتحان‌های بزرگ استقبال می‌کنم/پاختاکور تیم با تجربه‌ای است

نشست خبری سرمربیان تیم‌های نفت تهران و پاختاکور ازبکستان امروز برگزار شد.

از امتحان‌های بزرگ استقبال می‌کنم/پاختاکور تیم با تجربه‌ای استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان گفت: به پاختاکورها خوش آمد می گویم آنها در دور رفت میزبان خوبی بودند و خوب از ما پذیرایی کردند.

منصوریان در ادامه عنوان کرد: امیدوارم که ما هم خوب از آنها پذیرایی کنیم اوایل کار ما در لیگ آسیا حرکت سینوس واری را داشتیم اما بعد از آن وارد شیب صعودی شدیم گروه ما گروه مرگ است  همه شانس صعود دارند به طور حتم باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم تا بتوانیم در آینده در فشردگی بازی ها نفس بکشیم.

وی تصریح کرد: لیگ ما مثل لیگ انگلیس شده است و هر 4 روز یک بازی انجام می دهیم اما ما باید براساس تقویمی که بسته شده خودمان را آماده بازی ها کنیم، تیم پاختاکور بهترین تیم است براین اساس ما بازی سختی با آنها داریم امیدوارم جوانان ما اهمیت پرچم سه رنگ کشورمان را درک کرده باشند.

منصوریان اظهار داشت: تیم پاختاکور با دیسپلین ترین با تجربه ترین تیمی است که تا الان ما با آنها بازی کرده ایم من از امتحان های بزرگ خوشم می آید و با آزمون و خطا تیم زبده تر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۲۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
امیدواریم تمامی تیم های ایرانی موفق باشند.پیروز و سربلند باشید شیر مردان دلیر
آخرین اخبار