«جواد نوروز بیگی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در بخش رقابتی فیلم‌های ایرانی جشنواره بین‌المللی فجر خودم با خودم رقابت دارم

یک تهیه کننده سینما گفت: جدا شدن بخش بین‌الملل از جشنواره فیلم فجر باعث می‌شود فیلم‌ها بهتر و بیشتر مورد ارزیابی قرار بگیرند.

"جواد نوروز بیگی" تهیه کننده سینما که امسال با  دو فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" و "من دیه گو مارادونا هستم" در بخش فیلم‌های هنر و تجربه جشنواره بین‌المللی فجر به رقابت می‌پردازد، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضورش در این جشنواره و چگونگی رقابت بین فیلمها گفت: بالاخره هر فیلمسازی با حضور در چنین جشنواره‌هایی حس خوبی دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و در بخش هنر و تجربه فیلم‌های ایرانی خودم با خودم رقابت دارم.

وی افزود: همزمانی برگزاری بخش بین‌الملل در کنار بخش داخلی جشنواره فجر باعث می‌شد که فیلم‌ها آنچنان که باید دیده نمی‌شدند و این جداسازی سبب می‌شود فیلم‌ها در ویترینی جدا به نمایش درآیند؛ در نتیجه داورها، خبرنگاران و... روی این بخش و فیلم‌های موجود تمرکز بیشتری دارند، فیلم‌ها بهتر دیده می‌شود و رقابت بین آنها بیشتر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

"نوروز بیگی" افزود: امیدوارم مثل جشنواره داخلی در جشنواره بین‌المللی هم اتفاقات خوبی برای فیلم‌های ما بیفتد.

وی ادامه داد: جدا از بحث جوایز، بخش ارزیابی فیلمها چه ا ز طرف داورهای ایرانی و چه از طرف داورهای خارجی از ارزش بالایی برای ما برخوردار است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار