آخرین اخبار از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛

از مهلت ثبت نام اینترنتی و جزئیات بلیت‌ها تا مستند‌های حاضر در جشنواره

جزییات و نحوه فروش و تحویل بلیت آثار بخش بین الملل جشنواره فجر و آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کارگاه‌های آموزشی اعلام شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محسن شمس گفت: امکان خرید بلیت فیلم های حاضر در بخش بین الملل فیلم فجر از طریق درگاه اینترنتی سینما تیکت به نشانی www.cinematicket.org و www.fajrfilmfestival.ir ،www.fajrticket.ir  از بامداد چهارشنبه 2 اردیبهشت ایجاد شده است. 

وی یادآور شد: علاقه مندان از ساعات ابتدایی امروز، اقدام به خریداری بلیت آثار مورد علاقه خود در بخش بین الملل فیلم فجر را آغاز کرده اند.

مدیر سامانه فروش بلیت آثار بخش بین الملل فیلم فجر تاکید کرد: علاقه مندان پس از خریداری بلیت های مورد نظر خود از طریق سینما تیکت و دریافت کد رهگیری، می توانند همانند روال معمول خریداری بلیت از سامانه سینما تیکت، با مراجعه به سینماهای تعیین شده، در ساعت و روز نمایش آثار، بلیت فیلم مورد نظرشان را دریافت کنند. 

شمس تصریح کرد: علاوه بر خریداری بلیت از طریق سامانه سینما تیکت، گیشه سینماهای نمایش دهنده آثار بخش بین الملل فیلم فجر نیز آماده ارائه بلیت فیلم های مختلف به علاقه مندان هستند. 

وی گفت: قیمت بلیت فیلم های بلند سینمایی بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر 70 هزار ریال و آثار بخش مستند و کوتاه، 50 هزار ریال است. 

مدیر سامانه فروش بلیت فیلم های جشنواره یادآور شد: محدودیتی برای خریداری بلیت برای علاقه مندان وجود ندارد. 

به گفته شمس، آثار بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر در چهار سالن سینمایی شهر قصه، شهر فرهنگ، شهر هنر و هنر هفتم سینما از پردیس سینمایی آزادی، سالن ناصری خانه هنرمندان و سالن فردوس موزه سینما برای علاقه مندان نمایش داده می شود. 

وی گفت: فروش بلیت آثار بخش های مختلف بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر تا آخرین روز برپایی این رویداد (12 اردیبهشت) انجام می شود.  

* آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کارگاه های تخصصی جشنواره فیلم فجر اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در کارگاه های تخصصی در نظر گرفته شده در بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. 

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، علاقه مندان برای حضور در کارگاه های تخصصی در نظر گرفته شده در بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر، تا پایان ساعت 24 امشب (چهارشنبه 2 اردیبهشت) فرصت دارند در این کارگاه ها به صورت اینترنتی ثبت نام کنند. 

همچنین اعضای خانه سینما، انجمن سینمای جوانان ایران و دانشجویان رشته سینما می توانند با 50 درصد تخفیف در این کارگاه ها حضور یابند. 

با توجه به استقبال مخاطبان این کارگاه های تخصصی، علاقه مندان می توانند تا روز جمعه 4 اردیبهشت با مراجعه حضوری به دفتر جشنواره، در کارگاه های تخصصی ثبت نام کنند. 

همچنین این امکان فراهم شده علاقه مندانی که در این زمان، فرصت ثبت نام در کارگاه های یاد شده را پیدا نکردند صبح روز  برگزاری این کارگاه ها، ثبت نام و در آن حضور یابند. البته برای این افراد تخفیفی در نظر گرفته نخواهد شد. 

هشت کارگاه تخصصی سینمایی در حاشیه برپایی بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سالن 3 پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد. 


* نمایش 12 مستند در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر

12 فیلم در بخش سینماحقیقت سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش در می‌آیند.

بنابر این گزارش، 12 فیلم از کشورهای مختلف برای نمایش در بخش غیررقابتی سینما حقیقت بخش بین‌الملل جشنواره انتخاب شده‌اند که اسامی آن‌ها عبارتند از:

1- پروانه سفید به کارگردانی بهروز نورانی‌پور محصول ایران
2-انرژی به کارگردانی هیوبرت کاناوال محصول اتریش
3-تولد دوباره مارول به کارگردانی فیلیپ گاج و فیلیپ روئور محصول فرانسه
4-صدای سوکوروف به کارگردانی لینا کیل پلنن محصول استونی، فنلاند، آلمان
5-نابخشوده: رواندا به کارگردانی لوکاس آگوستین محصول آلمان و رواندا
6-جنون عقل به کارگردانی پیتر کروگر محصول هلند و بلژیک
7- ما بسیاریم به کارگردانی امیر امیرانی محصول انگلستان
8-ملاقات به کارگردانی مایکل مادسن محصول فنلاند و دانمارک
9-هنر و صنعت به کارگردانی سم کولمن و جنیفر گراسمن محصول امریکا
10-پاره تن من به کارگردانی محمودرضا بهرازنیا محصول آلمان
11-از کالیگاری تا هیتلر به کارگردانی رودریگر ساشلند محصول آلمان
12-یافتن گاستون به کارگردانی جولیا پاتریسیا پرز محصول پرو

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 5 تا 12 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار