رودهن؛

فاز 11 مسکن مهر پردیس به تنهایی یک شهر است

فرماندار شهرستان پردیس گفت : با توجه به ساختار گسترده مسکن مهر در پردیس ، فاز 11 این منطقه به تنهایی یک شهر است و باید از زیر ساختهای یک شهر بهره مند شود .

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار مسکن مهر در پردیس گفت : شرکت عمران پردیس به خوبی مراحل پیشرفت این پروژه ملی در دل شهرستان پردیس را رصد می کند .

فرماندار شهرستان پردیس، با تاکید بر اینکه قطار مسکن مهر به عنوان پروژه ملی باید بر روی ریل اعتبارات ملی در ایستگاه تکمیل و واگذاری به متقاضیان متوقف شود ، تصریح کرد : تقویت زیر ساخت های مسکن مهر در زمینه های مختلف از محدوده اعتبارات استانی آن هم با ساختار محدود خارج است .

حیدری با بیان این مطلب که وزارت خانه ها در جهت تکمیل پروژه مسکن مهر بسیج شده اند ، اضافه کرد : وزارت نیرو و سازمان شهرهای جدید و وزارت مسکن و راه و شهرسازی در قالب مدیریت جهادی دنبال رساندن این بار مهم به مقصد می باشند.

فرماندار شهرستان پردیس در تشریح ساختار مسکن مهر پردیس در فاز های مختلف ، اظهار داشت : با توجه به ساختار گسترده مسکن مهر در پردیس ، فاز 11 این منطقه به تنهایی یک شهر محسوب می شود و باید از زیر ساختهای یک شهر بهره مند شود .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.