عمرانی در تذکر شفاهی:

معضل بیکاری مردم را دچار مشکلات روحی کرده است

نماینده مردم سمیرم گفت: بسیاری از کشورهای پیشرفته با شناسایی ظرفیت‌ها، مشکلات حوزه بیکاری را رفع کرده‌اند اما در کشور ما این موضوع تاکنون برطرف نشده و به همین دلیل مردم آسیب روحی شدیدی دیده‌اند.

معضل بیکاری مردم را دچار مشکلات روحی کرده استبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "سکینه عمرانی" نماینده سمیرم در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه 6 اردیبهشت مجلس با گرامی‌داشت روز معلم گفت: معلمان بدون هیچ گونه مزایایی و با وسایل نقلیه خود کیلومترها مسیر را طی می‌کنند اما دریافتی آنان بسیار پایین است. 

وی تصریح کرد: اعتراض فرهنگیان به عنوان مهمترین ارگانی که کار خطیر آموزش را برعهده دارد علاوه بر عوارض جسمی سایش روحی نیز دارد و امیدواریم دولت با تقدیم لایحه مشکل آن‌ها را حل کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهارداشت: درخواست عمومی دیگر مردم از ما مسئله اشتغال است که متاسفانه نمی‌توانیم جوابگوی نیاز مردم باشیم.

عمرانی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته با شناسایی ظرفیت‌ها، مشکلات حوزه بیکاری را رفع کرده‌اند اما در کشور ما این موضوع تاکنون برطرف نشده و به همین دلیل مردم آسیب روحی شدیدی دیده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عمرانی ، تذکر ، شفاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار