در پی فعالیت غیرقانونی دختران در کرج؛

میرزا آقا بیک:فعالیت دختران راگبی باز در کرج غیر قانونی است

چند وقتی است که انجمن خیریه جمعیت امام علی با استفاده از دختران زیر 14 سال تیم راگبی دختران کرج را راه‌اندازی کرده که مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته است.

فعالیت دختران در کرج غیر قانونی استحسن میرزا آقا بیک، رئیس کمیته راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت:  این انجمن تا آنجایی که من اطلاع دارم با استفاده از دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست اقدام به تشکیل تیم راگبی دختران در شهر کرج کرده است که به گفته مسئولان با هیئت راگبی استان البرز هماهنگ شده و آن‌ها از این موضوع اطلاع دارند.

وی افزود: چون هویت سنی و نسبی این ورزشکاران معلوم نیست اگر در مسابقات شرکت کنند امتیازشان منظور نمی شود و فقط به عنوان سرگرمی برای آنها محسوب خواهد شد.

در خبرها گفته شده که آ‌ن‌ها 5 ماه است فعالیت می‌کنند که اصلا این گونه نبوده است و تا زمانی که این  انجمن خیریه مکاتبات رسمی با انجمن راگبی نداشته باشد و مجوز دریافت نکند فعالیتش غیر قانونی است.

آقا بیک در پایان گفت: ما با گروه‌های خیریه زیادی ارتباط داریم به عنوان مثال انجمن 60 یکی از آنهاست که درخواست کتبی ارسال کرد و توانسته‌اند مجوز فعالیت در رشته راگبی را کسب کننند البته برای ما افتخار است به جوانانی که از راه اشتباه خود برگشته اند کمک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار