باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

وقتی حریق نخاله‌ خبر ساز می‌شود/ حتی دود آتش سوزی به برج میلاد نرسید

آتش سوزی مقداری نخاله اطراف کارگاه‌های حاشیه برج میلاد باعث تا عده‌ای به اشتباه فکر کنند برج میلاد دچار آتش سوزی شده است.

وقتی حریق نخاله‌ خبر ساز می‌شود/ حتی دود آتش سوزی به برج میلاد نرسیدبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عصر امروز ستاد آتش نشانی تهران از آتش سوزی در محوطه برج میلاد مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حریق شدند.

آتش نشان‌ها پس از حضور در محل مشاهده کردند، مقداری ضایعات و نخاله کنار کارگاه‌های اطراف برج میلاد طعمه حریق شده بود که به همین علت این آتش سوزی از فواصل دور رویت می‌شد و عده‌ای به اشتباه تصور کردند که برج دچار آتش سوزی شده است.

آتش نشان‌ها بلافاصله قبل سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌ها حریق را در کمتر چند دقیقه مهار کردند و حتی اجازه ندادند دود ناشی از آتش سوزی به سالن‌های همایش و سایر قسمت‌های برج میلاد سرایت کند. 

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران این خبر را تائید کرد و گفت: این آتش سوزی صدمات جانی به همراه نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۴
امروز ما توى دلفيناريوم برج ميلاد بوديم، پارچه ى سقف آتش گرفت و در حاليكه دقيقاً يك ساعت، يعنى نيمى از برنامه باقى مونده بود، مردم رو با بدرفتارى بيرون كردن و دريغ از يك عذرخواهى ساده، بلاتكليف ماندن بليط هاى مردم و ... بماند. حالا بگيد خليلى در برنامه وارد نشده.
آخرین اخبار