با ریزش 334 واحدی؛

طوفان در تالار شیشه‌ای شاخص را به 65 هزار واحدی کشاند

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات دوشنبه 7 اردیبهشت با 334 واحد ریزش به کانال 65 هزار و 868 واحدی سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در ساعات اولیه معاملات امروز بورس تعداد 147 هزار و 737 سهم اوراق بهادار به ارزش 313 میلیارد و 733 میلیون ریال در 16 هزار و 827 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

روند منفی در تالار حافظ در حالی ادامه دارد که کارشناسان بر این باورند تا زمانی که شرایط اقتصادی و زیر ساخت‌ها بهبود پیدا نکند حتی کاهش نرخ سود بانکی نیز نمی‌تواند چاره‌ساز مشکلات این بازار باشد بعلاوه نگران و تر س سهامداران نسبت به مذاکرات لوزان نیز مزید بر علت شد و بر تشنج موجود در بازار سرمایه اضافه کرد و این جو بر شرایط افت بیش از بیش اضافه کرد.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی)با کاهش 148 واحدی به 28 هزار و 177 واحد،شاخص کل(هم‌وزن)با کاهش 25 واحدی به 10 هزار و 128 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده‌ی معاملات امروز را گروه پالایشی‌ها و بانکی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر منفی را در شاخص نماد حکشتی،وبملت داشته است.

آیفکس فرابورس نیز با ریزش 6 واحدی به 741 واحد رسید.

در بازار فرابورس نمادهای پر بیننده را فولادی ‌ها و پالایشی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص نماد جم داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق ، ریزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار