باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

"I 24 " چه می‌گوید؟/ مسئولان چه نظری دارند؟

ماشین تبلیغاتی امپریالیسم به دنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق شانتاژ خبری است که با ادعای واهی اخیر اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ این روزها با توجه به حملات ددمنشانه رژیم آل سعود به مردم مظلوم "یمن" این کشور آماج کینه توزی‌های استکبار قرار دارد که به هر نحو سعی می‌کند که برخی مسائل منطقه را به جمهوری اسلامی ایران نسبت دهد.

 در این راستا پایگاه اینرنتی "I 24 " تلاش کرد تا با ادعای کمک "سپاه پاسداران" به "حماس" شانتاژ جدیدی را مطرح کند که هرچند قطعا در این شانتاژ تبلیغاتی موفق نخواهد بود.

این سایت در ادعایی مطرح کرده بود که "سپاه پاسداران" سالیانه بودجه‌ای را در نظر گرفته که در راستای کمک به "حماس" و موشک‌های  این کشور بوده و این مبلغ ده‌ها میلیون دلار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنور: سپاه خارج از سیاست‌های رسمی نظام اقدامی نمی‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور" مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره ادعای پایگاه اینترنتی " I 24 " اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از نظام اسلامی بوده و خارج از سیاست‌های رسمی نظام اقدامی نخواهد کرد و استکبار سعی می‌کند تا "حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد" و دروغ‌‌های بزرگ را با واقعیت‌ها و عملیات روانی حقیقت نشان دهد. 


I 24 چه می‌گوید؟/مسئولین چه نظری دارند؟


حیدر پور:ادعای "I 24 " کذب محض است

"عوض حیدرپور" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ادعای پایگاه "I 24 " اظهار داشت: سپاه مأموریتش پاسداری از انقلاب اسلامی بوده و حیطه مأموریتش داخلی است و خودش را موظف پشتیبانی در راه انقلاب اسلامی می‌داند.


I 24 چه می‌گوید؟/مسئولین چه نظری دارند؟


وی ادامه داد: این ادعا که "سپاه پاسداران" به "حماس" کمک مالی کرده است حرفی بسیار غلط و کذب محض بوده و آنها یک کینه و دشمنی خصمانه نسبت به سپاه پاسداران دارند و خشم خودشان را با این دروغ‌پردازی‌ها نشان می‌دهند و نسبت به سپاه موضع‌گیری خصمانه دارند.

آصفری: آن‌ها اگر برای ادعای دروغ خود سندی دارند، آن را نشان دهند

"محمدحسن آصفری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره ادعای پایگاه I 24 مبنی بر کمک مالی ده‌ها میلیون دلاری "سپاه پاسداران" به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" گفت: جمهوری اسلامی ایران شریک غم همه مظلومین جهان است و اینکه سپاه پاسداران به حماس کمک مالی دارد یک دروغ بزرگ و کذب محض است.


I 24 چه می‌گوید؟/مسئولین چه نظری دارند؟


وی با اشاره به دشمنی ایالات متحده آمریکا و بلوک غرب با جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: آنها اگر برای ادعای دروغ خود سندی دارند آن را نشان دهند و به جای طرح اینگونه مطالب سندی از واقعیت را مطرح کنند.

می‌توان نتیجه گرفت ماشین تبلیغاتی امپریالیسم به دنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق شانتاژ خبری است که این موضوع یعنی کمک مالی "سپاه پاسداران" به "حماس" به شدت توسط مسئولین کشورمان تکذیب شده است.

علاوه بر این دشمن سعی می‌کند تا با طرح مطالب دروغین زمینه‌های تحریم هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران را در اثنای  مذاکرات فراهم کند. 

گزارش: محمد زرچینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار