قم؛

دیدار دکتر لاریجانی با ایت الله سبحانی و خانوداه شهیدان اذرنگ

دکتر لاریجانی در سفر خود به شهر قم با ایت الله سبحانی و خانواده شهیدان سيدمجيد و رفاه آذرنگ دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتر لاريجاني عصر دوشنبه باحضور در دفتر آيت ا... سبحاني از نزديک در جريان بهبود وضعيت جسماني ايشان قرار گرفت و صحت و سلامتي اين مرجع تقليد را از درگاه خداوند مسئلت کرد.

وي همچنين فوت برادر آيت ا... سبحاني را به ايشان تسليت گفت و براي آن مرحوم از خداوند متعال طلب غفران و رحمت الهي کرد.

آيت ا... سبحاني نيز در اين ديدار با تقدير از توجه رئيس مجلس شوراي اسلامي گفتند: بحمدالله پس از انجام مراقبتهاي پزشکي و گذراندن دوران بيماري درحال حاضر در سلامت و بهبودي به سر مي برد.

آيت ا... سبحاني چندي پيش به علت بيماري داخلي در بيمارستان شهيد بهشتي قم بستري بود که پس از جراحي صفرا و گذراندن دوران نقاهت از بيمارستان ترخيص شد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنین عصر دوشنبه به ديدار خانواده شهيدان آذرنگ در قم رفت.

دکتر لاريجاني باحضور منزل شهيدان سيدمجيد و رفاه آذرنگ از نزديک با والدين و اعضاء خاواده اين دو شهيد بزرگوار ديدار و گفتگو کرد.

وي در اين ديدار که استاندار قم نيز حضور داشت با اشاره به به جايگاه رفيع خانواده و معظم شهدا و نقش آنان در حفظ و صيانت از انقلاب اسلامي گفت:اين خانواده ها حقي بزرگ بر آحاد مختلف مردم و مسئولان دارند و هم بايد قدردان زحمات اين عزيزان باشند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي پيشرفت روز افزون نظام اسلامي را مرهون خون شهيدان دانست و افزود:سيره و منش شهدا بهترين الگو براي تحقق اهداف نظام اسلامي و پيروي از ولايت است.

شهيد سيدمجيد آذرنگ در سال1362در منطقه عملياتي پنجوين و سيدرضا آذرنگ در سال1364در منطقه چنگوله به درجه رفيع شهادت رسيدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.