مراسم دهمین سالگرد گرامی‌داشت ارتحال حاج عبدالله والی برگزار شد

مراسم دهمین سالگرد گرامی‌داشت ارتحال حاج عبدالله والی در قطعه 46 بهشت زهرا برگزار شد.

مراسم دهمین سالگرد گرامی‌داشت ارتحال حاج عبدالله والی برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم دهمین سالگرد گرامی‌داشت ارتحال حاج عبدالله والی در قطعه 46 بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم خانواده مرحوم حاج عبدالله والی، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، مجید جلالی سرمربی تیم سایپا و بازیکنان این تیم و جمعی از جهادگران گروه‌های جهادی بسیج سازندگی حضور داشتند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حاج عبدالله والی که در بهشت زهرا برگزار شد اظهار کرد: کمیته ملی المپیک تمام تلاش خود را برای اعتلای ورزش انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره اینکه با توجه به نتایج تیم ملی والیبال ایا ساخت یک سالن اختصاصی برای پیشرفت تیم ملی المپیک با بزرگسالان والیبال لازم است گفت: والیبال ظرفیت‌ها و نتایج خوبی کسب کرده و استحقاق آن را دارد که یک سالن اختصاصی داشته باشد و این مستلزم تأمین اعتبارات از وزارت ورزش و جوانان است. 

هاشمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره دورنمای تلاش‌های کمیته ملی المپیک برای کسب تعداد سهمیه و مدال عنوان داشت: امید به افزایش تعداد سهمیه و مدال در المپیک ریودو ژانیرو وجود دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره پیش‌بینی از عملکرد تیم ملی فوتبال المپیک جهت راهیابی به المپیک 2016 ریو تأکید کرد: هفته آینده نشستی با مدیریت تیم ملی فوتبال المپیک داریم تا ارزیابی از عملکردشان داشته باشیم و موضوع فوتبال با رشته‌های دیگر برای کسب سهمیه المپیک متفاوت است و این موضوع برای این رشته سخت‌تر بوده ولی علاقمندیم اتفاق بیافتد و اگر حمایت‌های ویژه انجام شود کسب سهمیه دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ارزیابی از وضعیت مدال در المپیک نداریم اما امید به افزایش تعداد و رنگ مدال وجود دارد.

همچنین، سرمربی تیم سایپا در این مراسم گفت: حاج عبدالله والی خودش را وقف خدمت به جامعه کرد و الگوی من در فوتبال حاج عبدالله والی است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند حاج عبدالله والی یادآور شد: حاج عبدالله والی یک الگو بود و امید است راه وی را ادامه دهیم.

سرمربی تیم سایپا در پایان با اشاره به وی‍ژگی‌های بارز حاج عبدالله والی و خدمت خالصانه وی به محرومین خاطر نشان کرد: حاج عبدالله برای همه قابل احترام بوده و تلاش و استقامت وی در محرومیت‌زدایی تحسین برانگیز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، سالگرد ، والی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار