پسر معتاد به خاطر چند گرم مواد کشته شد/ دوست خشن پای میز محاکمه قرار گرفت

مرد جوانی كه پس از درگیری با دوستش او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود صبح امروز به پای میز محاكمه رفت.

پسر معتاد به خاطر چند گرم مواد کشته شد/ دوست خشن پای میز محاکمه قرار گرفتبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اول فروردین سال جاری ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. 

با حضور ماموران در محل در خیابان كارگر جنوبی مشخص شد كه مرد جوانی در خانه دوستش با ضربات چاقو به قتل رسیده است. بلافاصله تحقیقات در این زمینه آغاز شد و دوست مقتول به عنوان مظنون دستگیر شد. 

این پسر به نام یحیی در بازجویی ها به قتل دوستش اعتراف كرد و به ماموران گفت: مقتول دوست صمیمی ام بود. روز حادثه به خانه ما آمد و شروع كرد به فریاد زدن و ناسزا گفتن. او داشت به من تهمت می زد كه مقداری پول و مواد مخدر او را از خانه اش دزدیده ام. هرچه سعی كردم او را آرام كنم و به او گفتم كه این دزدی كار من نبوده فایده ای نداشت. مقتول مرتب داد می زد و از من می خواست پول و موادش را پس بدهم. من هم در نهایت عصبانی شدم و او را با چاقو به قتل رساندم.

با اعتراف متهم پرونده وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. 

متهم صبح امروز در این شعبه روبروی 5 قاضی جنایی ایستاد و از خود دفاع كرد. وی در این جلسه نیز اظهارات قبلی خود را تكرار كرد. در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا حكم نهایی در این خصوص را صادر كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار