چگونگی حضور بانوان در مسابقات لیگ جهانی والیبال منتشر شد

مشکل حضور بانوان ایرانی در سالن‌های والیبال برای لیگ جهانی با تلاش مسئولان برطرف شده است.

داورزنی از چگونگی حضور بانوان در سالن‌‌های والیبال می گویدمحمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد حضور بانوان در سالن مسابقات والیبال اظهارداشت: شرایطی را فراهم کردیم که بانوان بتوانند در مسابقات شرکت باشند در این خصوص دل نگرانی‌هایی وجود داشت برخی‌ها ابراز نگرانی کرده بودند که شرایط برای حضور خانم‌ها در سالن‌های والیبال مناسب نیست. من به جرات می خواهم بگویم که ما با حفظ کرامت بانوان و زن مسلمان تلاش کردیم فضای مناسبی برای خانم‌ها ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان اختلاط جنسی در سالن نداریم فضای کاملا مجزایی را برای بانوان در سالن فراهم کرده‌ایم. از طرف دیگر این نگرانی را که برخی آقایان اعلام کرده بودند که فضای سالن‌های ورزشی برای حضور آقایان هم خوب نیست باید بگویم در این چند سال اخیر ما کوچکترین ناهنجاری را در سالن‌هایمان نداشته‌ایم شاید در مسابقات باشگاهی برخی اتفاقات تعصبی و باشگاهی صورت گرفته باشد ولی در رویدادهای بین‌المللی به هیچ عنوان شاهد بروز مسائل حاشیه‌ای نبودیم.

وی در خصوص پخش مسابقات اظهارداشت: باید لیگ جهانی به صورت HD پخش مستقیم شود چون الزام فدراسیون جهانی را در این خصوص داریم٬ طبق هماهنگی انجام شده با مسئولان مربوطه سازمان صدا و سیما امسال هم این بازی‌ها همانند سال قبل طبق تعهدات پخش مستقیم خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: در مرحله مقدماتی لیگ جهانی 2015 ما با تیم‌های باتجربه و قدرتمندی همگروه هستیم شاید در بین این 4 تیم روی کاغذ شانس ما برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی نسبت به دیگر رقبا کمتر باشد ولی نهایت تلاش‌مان را برای رسیدن به این اتفاق خواهیم کرد و تلاش می کنیم حضور قدرتمندی داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار