دبیری:

کی‌روش برای اولین بار پاسخگو بود/کریمی احساس می‌کرد برایش احترام قائل نیستم

شهرام دبیری عضو هیئت رییس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار کی‌روش گفت: این انتخاب موجه است چرا که سال‌ها جواد نکونام کاپیتان تیم ملی بوده و به زبان مسلط است.

کی‌روش برای اولین بار پاسخگو بود/کریمی احساس می‌کرد برایش احترام قائل نیستمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دبیری در ادامه عنوان کرد: نکونام سال‌ها در لیگ‌های اروپایی بازی کرده و تجربه خوبی در این زمینه دارد و می‌تواند به کی‌روش کمک کند.

وی در مورد جلسه برگزار شده تصریح کرد: خیلی خوشحالم که کی‌روش برای اولین بار پاسخ‌گو بود امیدوارم از این جلسات باز هم برگزار شود و ما اعضا هیئت رئیسه نیز همکاری خواهیم کرد در جلسه رای گیری به عمل نیامد اما اعضا موافقت ضمنی خود را با انتخاب نکونام و پیروانی برای سمت‌های دستیاری و مدیر فنی اعلام کردند.

دبیری در مورد دلایل جدایی کریمی از تیم ملی گفت: کریمی به خاطر اینکه پاداشی به وی تعلق نگرفته بود ناراحت بود و همچنین مکان مناسبی برای نشستن کریمی در هواپیما در قسمت بیزینس کلاس درنظر گرفته نشده بود و اینها دلایلی بود که کریمی احساس می‌کرد برای او احترام قائل نیستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۱:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظرم آقای کیروش هم با سکوت خود و عدم جلوگیری از بی احترامی اشخاص خاص نسبت به علی کریمی محبوب فوتبالدوستان ایران به نوعی مقصر بوده.
آخرین اخبار