خبرهایی از باشگاه پرسپولیس

وضعیت نامعلوم برخی سرخپوشان برابر پیکان

برخی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به علت مصدومیت فیزیوتراپی می‌کنند و احتمال دارد به بازی پیکان نرسند.

وضعیت نامعلوم برخی سرخپوشان برابر پیکانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی عسگر فیزیوتراپی می‌کند احتمال وجود دارد که به بازی پیکان نرسد. به هر حال علی عسگر در بازی با پیکان 50 درصد است.

نوروزی در اختیار کادر فنی قرار گرفت

رضا نوروزی به علت مصدومیت از ناحیه دو قلو پا فیزیوتراپی می‌کند. گفتنی است مصدومیت نوروزی همچنان ادامه دارد. همچنین این بازیکن در اختیار کادر فنی قرار گرفته است.

جدایی تادئو از پرسپولیس

تادئو مهاجم برزیلی پرسپولیس اولین خارجی است که از پرسپولیس می‌رود. به نظر می‌رسد که برانکو از عملکرد تادئو رضایت ندارد بر این اساس طبق شنیده‌ها وی اولین خارجی که از پرسپولیس می‌رود.

تلاش سرخپوشان برای حفظ گابریل

گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس از چند تیم قطری پیشنهاد دارد بر این اساس مسئولان پرسپولیس تلاش می‌کنند که این بازیکن را برای فصل بعد حفظ کنند. به هرحال گابریل ازشرایط مالی‌اش ناراضی است.

سرخپوشان نصف قراردادشان را گرفتند

سرخپوشان تا الان 50 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفتند همچنین مسئولان باشگاه قول دادند که تا پایان فصل مابقی قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

بنگر به بازی با پیکان نمی‌رسد

محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه هفته آینده گچ پایش را باز می‌کند. بر این اساس اگر بنگر بعد از باز شدن پایش از گچ درد داشته باشد حضورش در دربی نامعلوم خواهد بود. حقیقت پزشک سرخپوشان اذعان داشته اگر بنگر درد داشته باشد بازی با گسترش نمی‌رسد اما گابریل می‌تواند بدون پیشانی‌‌بند بازی کند.

اظهار ندامت خانزاده از حرکت زشتش در قطر

محمدرضا خانزاده پس از اینکه کمتیه انضباطی باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت به عنوان جریمه مبلغ 30 درصد قراردادش را کسر کند و از همراهی تیم از ادامه مسابقات منع شد. تصمیم گرفت نزد کریم باقری برود و ازروی درخواست وساطت کند. اظهار ندامت خانزاده و اشک‌های وی در مقابل دوربین‌های تلویزیونی شانس او را افزایش داده تا بلکه مدیران باشگاه درمورد حکم تجدید نظر کنند.

احتمال محرومیت برای سوشا مکانی

جلسه روز گذشته کمیته انضباطی بررسی اتفاقات و بی‌انضباطی‌های بازیکنان پرسپولیس در قطر بود و بی‌انضباطی‌های خانزاده هم رسیدگی شد اما سوشا مکانی دراین جلسه حاضر نبود. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که جلسه کمیته انضباطی برای دروازه‌بان پرسپولیس برگزار خواهد شد تا تصمیماتی در خصوص بی‌انضباطی این بازیکن اتخاذ شود.

هواداران منتظر عذرخواهی صادقیان

پیام صادقیان که این فصل عصیانگری‌هایش صدای اهالی فوتبال را هم درآورده است. در آخرین بی‌انضباطی خود نسبت به کریم باقری موضع گرفت و واکنش بدی نشان داد. همین حرکت پیام صادقیان منجر به موضع‌گیری هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شد. بر همین اساس چندتن از نزدیکان پیام صادقیان از وی خواستند هر چه سریعتر نسبت به این اقدام خود رسما عذرخواهی کند تا بلکه زمینه برای بازگشتش فراهم شود ما گویا این بازیکن علاقه‌ای به این کار ندارد و سودای بازگشت به پرسپولیس را در سرش ندارد.

صحبت‌های نژادفلاح با برانکو در مورد اتفاقات اخیر

نژاد فلاح و برانکو دریک جلسه به بحث و تبادل نظر با یکدیگر در مورد مسائل مختلف از جمله نتایج ضعیف تیم پرداختند. در این دیدار صعود مقتدرانه به عنوان تیم اول در لیگ قهرمانان آسیا هدف قرار گرفت و مقرر شد تمامی عوامل باشگاه دست به دست هم دهند تا پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله اول باپیروزی بربنیاد کار ازبکستان راهی مرحله بعد شود. در همین زمینه نژاد فلاحیان جلسه‌ای هم با تاج برگزار کرد تا شرایط را برای رایگان شدن تماشای این دیدار فراهم شود. همچنین نژاد‌فلاح از برانکو خواست تدبیری بیایشد کمه پرسپولیس در سه بازی پایانی لیگ برتر با اقتدار لیگ را به پایان برساند.

گفتنی است پرسپولیس شانس قهرمانی و کسب سهمیه ندارد.

شکایت بزرگان پرسپولیس از بی‌انضباطی‌های اخیر

برخی از بازیکنان پرسپولیس که سال‌ها برای این تیم بازی می‌کنند نسبت به بی انضباطی چند بازیکن معترض شدند و خواستار این هستند که باشگاه و برانکو مقابل این حرکات ناپسند بایستند و مانع از این شوند که این اتفاقات بر نتیجه‌گیری تیم تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار