جذاب‌ترین چاقوی چندکاره دنیا + تصاویر

یک شرکت آمریکایی اخیرا چاقوی چند کاربردی را ساخته است که در نوع خود بی نظیر بوده و از قابلیتهای منحصر به فردی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ شرکت Urchin Sky در سانفرانسیسکو چاقوی منحصر به فردی را طراحی کرده است که به عنوان یک ابزار دارای 20 کارکرد متفاوت در یک ابزار چند کاره است.

جذاب‌ترین چاقوی چندکاره دنیا + تصاویر

بنابراین گزارش، این چاقو فوق العاده تیز است ، به عنوان یک وسیله برنده هر کسی نمیتواند از آن استفاده نماید (به جز افراد حرفه ای). از جمله وسایلی که در آن تعبیه شده است، شامل آچار، آچار فرانسه، ابزار تعمیری برای رانندگان، پیپ و چنگال است.

جذاب‌ترین چاقوی چندکاره دنیا + تصاویر

این چاقوی چند کاره، با نام‌هایی همچون چاقوی ارتشی سوئیسی و ابزار انبر قفلی مرد چرمی پوش، نمونه بندی شده است و در میان کلاسیک ترین و منسوخ ترین گجت های روی زمین جای می‌گیرد. استفاده از یک چاقوی پرتابی، به عنوان پلت فرمی به عنوان یک ابزار چند کاره، یک پیچ غیر منتظره‌ای برای قالب کلاسیک چاقو + فوق ابزارها است. در حقیقت، Urchin Sky، نام اولین چاقوی پرتابی جهان را به Kniper داده است. 

جذاب‌ترین چاقوی چندکاره دنیا + تصاویر

Kniper از یک قطعه از جنس استیل کربن آلی 420 ساخته شده است و اندازه طول آن 13*6.4 سانتی متر و قطر 5.5 میلیمتر است. علاوه بر کارکرد اصلی آن به عنوان یک چاقوی پرتابی، 21 کارکرد دیگر را در شکل ساده و جامد خود دارد. در انتهای آن یک چنگال و چند مدل پیچ‌گوشتی است. بدنه آن شامل یک فروشگاه جادویی میماند که وسایل مختلفی از جمله آچار، شیب سنج، ساعت آفتابی، موقعیت یاب عرضی، درب باز کن، و قوطی بازکن را در خود جا داده است.

تیغه آن نیز شامل چند نوع ابزار است، از جمله لبه های دندانه دار و تیز، سیم چین، آچار بسته و طیف یاب است. جالب ترین و غیر منتظره ترین ابزار لبه آن، اگرچه مفید هم نیست، لوله پیپ است که در آن تعبیه شده است. امکان استفاده به عنوان ته سیگاری نیز از دیگر کارکردهای آن است. کاربران می‌توانند آنرا با قیمتی معادل 75 دلار بدون مالیات و هزینه حمل بار دریافت نمایند.



انتهاي پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
چجوری بخرمش
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
چجچجوری خریدش کنم