شیراز؛

اعلام برنامه های سفر وزرا به شهرستان های استان فارس

برنامه های سفر وزرا به شهرستان های استان فارس اعلام شد .



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ وزیر اطلاعات به شهرستان های جهرم و فسا می رود و وزیر آموزش و پرورش نیز از اقلید دیدن می کند و وزیر جهاد کشاورزی هم به مناطق بیضاء و کوار سفر خواهد کرد .

رضوی معاون توسعه مناطق روستایی هم از شهرستان های سپیدان ، ممسنی و رستم دیدار می کند و دکتر هاشمی وزیر بهداشت با سفر به شهرستان های مهر و لامرد با مردم این مناطق دیدار خواهد کرد .

چیت چیان وزیر نیرو هم به شهرستان های فراشبند و کازرون می رود و از نزدیک در جریان آخرین مسائل و مشکلات این دو شهرستان قرار می گیرد.

استهبان و نی ریز مقصد سفر وزیر راه و شهرسازی است و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با سفر به شهرستان های فیروزآباد و قیروکارزین در جمع مردم این مناطق حضور می یابد .

پور محمدی وزیر دادگستری با مردم آباده ، بوانات و خرم بید دیدار می کند و سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان های ارسنجان ، پاسارگاد و مرودشت می رود معاون پارلمانی رییس جمهور هم از شهرستان های فسا ، داراب و زرین دشت بازدید می کند و مشاور رییس جمهور نیز با مردم شهرستان های خرامه ، سروستان و کوار دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.