شیراز؛

ارائه فرصتهای سرمایه گذاری به شيرازي هاي مقیم خارج از کشور

فرصتهای سرمایه گذاری استان فارس با حضور معاون اجرایی رییس جمهور به شيرازي هاي مقیم خارج از کشور ارائه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه نزدیک به 100 هزار میلیارد تومان طرحهای مشخص در حوزه های گوناگون گردشگری، پزشکی، الکترونیک و بسیاری صنایع مهم بوسیله استاندار بررسی، شناسایی و اعلام آمادگی شده است افزود: در این زمینه ها امکان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی فراهم است و استانداری فارس برای انجام این کار آمادگی کامل دارد.

شریعتمداری ادامه داد: نظام بانکی کشور در تامین مالی این طرحها آمادگی کامل دارد.

فروش کامل طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر خبرهای معاون اجرایی رییس جمهور در جمع سرمایه گذاران بود.

این مقام مسئول بیان کرد: این موضوع به صورت کلی در قانون بودجه سالهای قبل در زمینه مراکز آموزشی و بهداشتی آمده بود و امسال در برنامه های بودجه سال 94 وسیع تر دیده شده است و امیدواريم با برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه کشور و هماهنگی دستگاههای اجرایی که متکفل این طرح های عمرانی بزرگ هستند در حوزه های گوناگون اعم از زیربنایی یا حوزه های تخصصی شاهد واگذاری این طرحها به بخش خصوصی باشیم.

در این نشست طرح های حمایتی دولت از سرمایه گذاران و ایرانیان مقیم خارج از کشور تشریح شد .

گفتني است: بحث پنجره واحد مطرح است که در پنجره واحد با استفاده از این مکانیزم تمام فرایندهای مربوط به حضور ایرانیان و مشارکت آنها در توسعه تجمیع می شود در یک اتاق واحد و در آنجا در اسرع وقت خدمات لازم برای مشارکت آنها طراحی، تدوین و واگذار خواهد شد.

در پایان این نشست 85 نفر از استان فارس مقيم خارج از کشور طرح ها،نظرها و مشکلات خود را برای سرمایه گذاری در استان فارس با نمایندگان هیات دولت در میان گذاشتند.

انتهای پیام/د



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.