برانکو: ما ضعیف نیستیم ما پرسپولیس هستیم/ مقابل بازیکنان سابقم بازی خواهیم کرد

کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد.

ما ضعیف نیستیم ما پرسپولیس هستیم/مقابل بازیکنان سابقم بازی خواهیم کرد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: در ابتدا روز پدر را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم با برد مقابل پیکان شادی به هواداران بازگردانیم. ما آماده می‌شویم و برای این بازی ما فلسفه فوتبالی خودمان را داریم ما ضعیف نیستیم ما پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم با پیروزی مقابل پیکان پرسپولیس را از این شرایط خارج کنیم.

برانکو بیان کرد: پرسپولیس در فصلی که گذشت در حد خودش نبود و می‌خواهیم پرسپولیس را به جایگاه خوبی برسانیم. پیکان تیم خوبی است که مهدی رحمتی و محمد نصرتی 2 بازیکن ملی پوش سابق در ترکیب این تیم است که من قبلا با آنها کار کردم.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما بنگر ، خانزاده  و علی عسگر را نداریم و می‌خواهیم این بازیکن را برای دیدار مقابل بنیادکار حفظ کنیم.

برانکو در خاتمه بیان کرد: قبول داریم در بازی‌های قبلی به نتایج خوبی نرسیدیم اما تیم برتر میدان بودیم. بازی با استقلال خوزستان یک ضربه به سمت دروازه ما زدند، بازی با سپاهان پنالتی ما را نگرفتند، بازی لخویا تا دقیقه 70 صاحب توپ و میدان بودیم و در بازی سایپا 2 بر صفر جلو بودیم که گل اول روی ناهماهنگی بازیکنانمان دریافت کردیم. اما این بار تلاش می‌کنیم تیم خوبی را روانه میدان کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار