زابالتا: پیگیرینی شایسته احترام است

بازیکن باشگاه منچستر سیتی سرمربی شیلیایی تیم خود را شایسته احترام دانست و انتقادات وارده به او را ناعادلانه خواند.

زابالتا: پیگیرینی شایسته احترام استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال در شرایطی که باشگاه منچسترسیتی در این فصل نتوانست به توفیقات فصل اخیر خود مانند قهرمانی در جام اتحادیه و لیگ برتر دست یابد، بسیاری از جمله سران باشگاه منچستر سیتی که اکثریت تابعیت عربی دارند بر این باور هستند که متهم ردیف اول ناکامی‌های فصل جاری سیتی زن‌ها ناکارآمدی سرمربی شیلیایی این تیم یعنی مانوئل پیگرینی است.

اما در این میان پابلو زابالتا مدافع آرژانتینی فیروزه‌ای پوشان منچستری براین باورند که انتقادات وارده شده صحیح نمی‌باشد و پیگیرینی از شایستگی بسیار بالایی برخوردار است.

وی در این خصوص گفت: این مربی (پیگرینی) شایسته احترام هر کسی است. او فصل پیش که به تیم ما آمد توانست به قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه دست یابد. ما نمی‌توانیم سرمربی خود را به خاطر عملکرد ضعیف فردی در این مقطع زمانی مورد نکوهش قرار دهیم و نمی‌توانیم بگوییم چون برخی از بازیکنان فصل خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند سرمربی مقصر است. همه باید مسئولیت کارهایشان را بپذیرند و این مسئله هم کاملا طبیعی است که ما از عدم دست‌یابی به جام ناراحت باشیم، اما هم اکنون زمان آن نیست که به این مسائل فکر کنیم و با تکیه بر اینکه چرا این کار اشتباه انجام داده‌ایم، بقیه بازی‌ها و حتی عملکرد خوب این فصل را در برخی از بازی‌ها زیر سوال ببریم. ما هم اکنون در جایگاه دوم قرار داریم، و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد امیدواریم بتوانیم سیر پیروزی‌ها و موفقیت‌مان را در دیدارهای باقی مانده ادامه دهیم. برای همه ما از بازیکن، مالک، مربی، کادر فنی و... مهم این است که بتوانیم از صددرصد توانایی‌هایمان بهره بگیریم و زمانی که فصل به پایان رسید آن موقع مردم می‌توانند آنالیز کنند که ما چه عملکردی داشته‌ایم و کجای کار را اشتباه کرده‌ایم.

گفتنی است؛ باشگاه منچسترسیتی هم اکنون با 67 امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جزیره قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار