مشهد؛

جشن و سرور به مناسبت میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع)در مشهد الرضا

به مناسبت میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع)مشهد بویژه حرم مطهر رضوی غرق در شادی وسروراست.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد گفت: ویژه برنامه مراسم میلاد اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی(ع) از دیشب در حرم مطهر رضوی آغاز شده است.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: همچنین به همین مناسبت مراسم دیگری امشب و فردا در ساعت 20 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی، مدرس حوزه علمیه قم با موضوع سیره علوی دراین رواق امام خمینی برگزار می شود.

او گفت: قرائت ادعیه، مولودی خوانی و مداحی از برنامه های این مراسم است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به برگزاری مراسم روز میلاد حضرت علی(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی نیز اشاره کرد و افزود: مراسم روز میلاد روز شنبه 12 اردیبهشت، از ساعت 11 و 40 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی با محوریت سیره علوی برگزار می شود و پس از آن مداحان اهل بیت(ع) مدیحه سرایی و مولودی خوانی خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام علی(ع)، محفلی با حضور زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) ، از ساعت 9 و 30 تا 11در تالار اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی واقع در صحن آزادی با حضور تولیت آستان قدس رضوی و با حضور پرشور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، مقامات کشوری و استانی و مسئولان آستان قدس رضوی در تالار اماکن متبرکه رضوی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: قرائت قرآن، اجرای سرود و همخوانی، اجرای مولودی خوانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) احمد واعظی و سید جعفر ماهرخسار و شعر خوانی سیدرضا موید از برنامه ‏های پیش بینی شده این مراسم باشکوه است.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.