بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس ؛

مرفاوی:هنوز برای بقا وقت داریم

سرمربی پیکان گفت: درست است دیر شده ولی هنوز دو بازی وقت داریم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران صمد مرفاوی بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت:  نتوانستیم به خوبی مالکیت توپ را داشته باشیم . از نظر فنی نیمه اول  خیلی توپ از دست دادیم .
 
وی افزود: پرسپولیس از اشتباه‌های ما توانست موقعیت خلق کند. وگرنه بازی طوری نبود که پرسپولیس بتواند از ما سر تر باشد. اما در نیمه دوم بهتر شدیم .
 
وی ادامه داد:  متاسفانه در این بازی از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم  زیرا بازیکنانم موقعیتی خلق نکردند و فرصت زیادی به حریف دادند.نصرتی و ساموئل دو مدافع وسط ما خوب بودند.
 
 مرفاوی ادامه داد:گل پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید که مدتی است روی آن کار می‌کنیم .نفراتی را جابه جا کردیم اما به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.
 
وی افزود: بازیکنی که باید یارگیری می‌کرد نتوانست وظیفه‌اش را انجام بدهد و گل خوردیم . کیفیت بازی خوب نبود و من متاسفم.
 
 مرفاوی گفت: 16هفته است نبردیم.اما در دو بازی آینده باز هم زمان داریم که در لیگ بمانیم. طبیعی است که یک تیم برای گلزنی نیاز به مهاجم سرعتی دارد.
 
وی افزود: ما در خط جلو بازیکنان لازم سرعتی  را نداریم و به همین دلیل هم خوب موقعیت خلق نمی‌کنیم. امیدواریم در دو بازی دیگر که با حریفان روبه رو می شویم ، پیروز شویم. امیدواریم که بازی‌های بعدی را خوب انجام بدهیم .

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، ایران ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار