اجاره متراژهای 100 متری کاهش یافت

این روزها بازار مسکن روزهای پرتلاطمی را می گذراند و ما شاهد افزایش قیمت بی رویه در حوزه اجاره بها در متراژ های پایین تر هستیم این درحالی است که در برخی از مناطق قیمت اجاره متراژ های بالاتر مناسب تر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  این روزها بازار مسکن روزهای پرتلاطمی را می گذراند و ما شاهد افزایش قیمت بی رویه در حوزه اجاره بها  در متراژ های پایین تر هستیم این درحالی است که در برخی از مناطق قیمت اجاره متراژ های بالاتر مناسب تر است.

براساس این گزارش منطقه سعادت آباد و قیطریه به تریتیب ارزان ترین و گران ترین واحدها د رمیان متراژهای 100 متری به شمار می روند.

براساس این گزارش واحدی 100 متری واقع درمنطقه قیطریه  ،2 خوابه با تمامی امکانات 50 میلیون تومان  وماهانه 2 میلیون و600 هزار تومان برای اجاره گذاشته شده است.

همچنین واحدی 100 متری واقع در منطقه پاسداران محدوده شهید عراقی ، 2خوابه  9سال ساخت 80 میلیون ودیعه وماهانه یک میلیون و100 هزار تومان برای اجاره گذاشته شده است.
در همین راستا واحدی دیگر 100 متری واقع در شمال فاطمی , 100 متر 2 خوابه 85 میلیون تومان  رهن کامل گذاشته شده است.

همچنین  واحد دیگر 100 متری واقع در منطقه پونک محدوده شاهین شمالی  100 میلیون تومان رهن کامل گذاشته شده است.

براساس این گزارش واحد 100 متری دیگر بالاتر از پل رومی  20 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 2 میلیون و 500 هزار  اجاره گذاشته شده است.

در همین راستا منطقه سعادت آباد  محدوده سرو غربی , 100متری 20 میلیون تومان وماهانه یک میلیون  و 600 هزارتومان واگذار شده است.

براساس این گزارش گزارشات میدانی حاکی از آن است که قیمت واحدهای مسکونی با متراژهای بالاتر نسبت به متراژهای پایین تر مناسب تر است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، واحد ، متراژ ، قیمت ، اجاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار