پس از پیروزی سابق سویا؛

آنچلوتی: رونالدو یک ستاره پرفروغ است/ راموس: رونالدو‌ به خاطر گل نزدن خود را تنبیه ‌می‌کند

آنچلوتی سرمربی فوتبال باشگاه رئال مادرید، رونالد را ستاره پرفروغ خواند و براین باور است که راموس تنها در دفاع می تواند به خوبی ایفای نقش بپردازد.

سرمربی رئال مادرید:   رونالدو یک ستاره پرفروغ است/ راموس فقط در دفاع می تواند ایفای نقش کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال: در پی برگزاری رقابت های این هفته لیگ برتر جزیره باشگاه فوتبال رئال مادرید موفق شد با نتیجه 2 بر 3 سویا را از میان بردارد. 
 
کارلو آنچلوتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: پیروزی بسیار مهمی بود، چرا که این اجازه را به ما داد تا در لالیگا بجنگیم و اعتماد به نفس کافی را به ما داد تا برای بازی روز سه شنبه بتوانیم به خوبی بازی کنیم.
 
بی شک در این دیدار رونالدو مانند یک ستاره درخشید و هر چند بازی بسیار سختی بود، اما همه چیز برای ما آسان شد واقعا هر دو تیم، هم تیم ما و هم سه ویا فوق العاده ظاهر شدند و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، سویا از حمایت هواداران برخوردار بود و پیروزی برابر چنین تیمی به هیچ وجه راحت نبوده ما هم اکنون بسیار خوشحالیم و سیر پیروزی‌هایمان را ادامه میدهیم و من فکر نمی کنم کسب چنین پیروزی تصادفی باشد.
 
وی در خصوص سرخیو راموس نیز افزود: راموس به خوبی در پستش به ایفای نقش می پردازد و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است، با قابلیت و شخصیتی که او دارد قادر است در هر جایی بازی کند، او در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشته است و من می خواهم او در این بخش ظاهر شود.او همیشه برای تیم ما مفید بوده است و برای من همیشه ترکیب اصلی است. 

راموس: رونالدو‌ به خاطر گل نزدن خود را تنبیه ‌می‌کند

 سرخیو راموس بازیکن باشگاه رئال‌مادرید پس از پیروزی تیمش برابر سویا‌ و درخشش کریس رونالدو  در این دیدار گفت: کریستیانو یک بازیکن خوش بین است او در اهداف و آرزوهای خود زندگی می‌کند و خود را هنگامی که نمی‌تواند گل به ثمر برساند تنبیه می‌کند من از پیروزی‌ تیم از گل‌های که به ثمر رسیده توسط  کریس رونالدو نیز بسیار خوشحالم.

 او واقعا به طور واضح یک بازیکن کم نظیر است امیدوارم  او روند گل‌زنی‌اش  ادامه‌ دار باشد و بتواند به تمام اعضای تیم در این راه کمک کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیروزی ، فوتبال ، مادرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار