زمانی: اهلیت متقاضیان با شیوه خاصی مشخص می‌شود/ مجلس بر نحوه واگذاری سرخابی‌ها نظارت می‌کند

رئیس کارگروه نظارت مجلس شورای اسلامی بر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: سازمان خصوصی سازی بر طبق شیوه خاصی اهلیت متقاضیان برای خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخص می‌کند.

زمانی: اهلیت متقاضیان با شیوه خاصی مشخص می‌شود/ مجلس بر نحوه واگذاری سرخابی‌ها نظارت می‌کندحسین زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مجلس شورای اسلامی کل مراحل واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی را به سازمان خصوصی سازی واگذار کرده است و فقط بر نحوه واگذاری نظارت می‌کند.

 زمانی در ادامه عنوان کرد: مراحل واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی تاکنون خیلی خوب پیش رفته و سازمان خصوصی سازی وظایفش را به درستی انجام  داده است همچنین سازمان خصوصی سازی از دستگاه‌های ذیربط استعلام می‌گیرد تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به افراد صالح واگذار شوند.

زمانی اظهار داشت: من به عنوان رئیس کارگروه خصوصی سازی سرخابی‌ها  بر نحوه واگذاری این دو باشگاه نظارت می‌کنم به هر حال سازمان خصوصی سازی در چارچوب مصوبه مجلس باید حرکت کند و اگر خلاف آن کاری انجام دهد آن وقت مجلس به این مسئله ورود می‌کند.

 زمانی عنوان کرد: نظارت بر روند واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی تا مرحله آخر ادامه دارد به هر حال من تا زمان واگذاری قطعی سرخابی‌ها به بخش خصوصی مسئولیت دارم و بعد از آن دستگاه‌های نظارتی بر کار خریداران نظارت می‌کنند اگر مجلس صلاح بداند بعد از مرحله واگذاری هم مسئولیتم را ادامه خواهم داد.

وی در مورد وضعیت باشگاه استقلال تصریح کرد: هیات واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی امروز در مورد باشگاه استقلال تصمیم می‌گیرد متقاضی برای خرید باشگاه استقلال وجود دارد و این باشگاه اجاره داده نمی‌شود.

وی در مورد اینکه حسین هدایتی خودش را برنده نهایی مزایده اعلام کرده، تصریح کرد: معتقدم که متقاضیان نباید زودتر از زمان مقرر حرکت کنند و خودشان را برنده مزایده اعلام کنند آنها باید منتظر تصمیم هیات واگذاری باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنده مزایده باشگاه پرسپولیس طی امروز و فردا مشخص می‌شود و تکلیف باشگاه استقلال هم در جلسه هیات واگذاری مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار