معتمد بعد از رد خبر تابعیت بلژیک:

برای جراحی رفتم اما حرف درست شد

نایب قهرمان تکواندو المپیک می گوید: سفرم به بلژیک برای درمان مصدومیتم بود اما برایم حرف و حدیث تابعیت درست کردند.

برای جراحی رفتم اما حرف درست شدمحمد باقری معتمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره جراحی زانوی پای راستش عنوان کرد: تقریبا 2 هفته قبل، جراحی کردم و با پارگی ACL زانوی پای راستم باید حدود 5 تا 6 ماه استراحت کنم. من در بیمارستان آتیه تهران زیرنظر دکتر رازی جراحی کردم و بعد از المپیک لندن هم دکتر رازی مصدومیت زانویم را جراحی کرده بود.

*مقانلو می دانست می‌روم

وی با اشاره به شایعه دریافت تابعیت کشور بلژیک گفت: من با اطلاع کادرفنی از اردوی تیم ملی تکواندو جدا شدم و برای درمان به بلژیک رفتم. دوستان زیادی در این کشور دارم و قرار بود در همانجا هم جراحی کنم اما دکتر برای عمل جراحی دیر وقت داد و تا آن زمان روادید من تمام می‌شد، بنابراین مجبور شدم برگردم و در ایران جراحی کنم. رفتنم به بلژیک شایعات زیادی درست کرد اما بلافاصله در بازگشت به تهران جراحی کردم. تا زمان مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوم اما در این مدت مسابقات انتخابی المپیک را هم از دست می‌دهم.

نایب قهرمان تکواندو المپیک لندن درباره برخی دلخوری‌ها بین او و کادرفنی تیم ملی تصریح کرد: من حرفی در مصاحبه‌هایم نزدم اما مثل اینکه بیژن مقانلو ناراحت شده است. در هر صورت من فعلا مصدومم و اول به فکر بدست آوردن سلامتی‌ام هستم، سپس برای رسیدن دوباره به تیم ملی تلاش می‌کنم.

*برای المپیک ضرر می‌کنیم

او به مسابقات انتخابی المپیک اشاره کرد و گفت: مسابقات انتخابی المیپک در این دوره تغییر کرده است. در صورتیکه در سالهای گذشته این طور نبود. برای المپیک ریو رنکینگ حرف اول و آخر را می‌زند و در هر مسابقه‌ای که غیبت کنید، ضرر خواهید کرد. این موضوع برای مصدومان خوب نیست اما من تمام تلاشم را برای بازگشت می‌کنم. بهنام اسبقی رنکینگ خوبی در وزن من دارد اما متاسفانه او هم جراحی کرده است. امیدوارم اسبقی هر چه زودتر به میدان بازگردد. برای تیم ملی تکواندو هم در مسابقات جهانی روسیه به خصوص علیرضا نصر‌آزادانی آرزوی موفقیت می‌کنم.

*از طریق نصر با مربیان حرف زدم

باقری معتمد با بیان اینکه نصرآزادانی بعد از جراحی با او تماس داشته است، یادآور شد: نصر به منزل ما زنگ زد و از طریق او با مربیان تیم ملی هم بعد از جراحی صحبت کردم. "آرمان یرامیان"، تکواندوکار تیم ملی ارمنستان هم از دوستان خوب من است که با توجه به اردوی 10 روزه ارمنی‌ها در تهران برای عیادتم آمد. او فردا به کشورش بازمی‌گردد.

*با بلژیکی‌ها هم تماس گرفتند

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی 2011 در پاسخ به این سوال که صحبت از حضور وی در تیم ملی بلژیک وجود دارد، تصریح کرد: من فقط برای درمان و دیدار با دوستانم به بلژیک رفته بودم، اما هزاران حرف و حدیث برایم به وجود آمد. حتی از ایران با سرمربی تیم ملی بلژیک هم تماس گرفتند و پیگیر شدند. اگر بخواهم برای تیم ملی کشور دیگری بازی کنم چرا به بلژیک بروم؟ می‌توانم در کشورهای بهتر دیگری زندگی و ورزش ام را دنبال کنم! اما باید بگویم این حرف ها شایعه است.

وی افزود: من پیشنهادی برای بازی در کشور دیگری ندارم و درست نیست سریع در موردم قضاوت شود. فکری هم برای بازی در دیگر کشورها نمی‌کنم و فقط به فکر بازگشت سلامتی‌ام هستم.

*ثروت یک وزن بالاتر

او به حضور علیرضا نصرآزادانی در وزن چهارم همراه با تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: نصر در وزن چهارم در مسابقات جهانی بازی خواهد کرد و شنیده‌ام "ثروت" ترکیه ای رقیب سرسختم در این وزن برای مسابقات جهانی راهی وزن پنجم شده است. ترک ها در وزن چهارم یک بازیکن خوب دیگر را در مسابقات جهانی شرکت خواهند داد.

*اخلاق مهماندوست را دوست دارم

قهرمان تکواندو جهان در خصوص رضا مهماندوست سرمربی پیشین تیم ملی ایران که هم اکنون هدایت تیم ملی آذربایجان را برعهده دارد، هم خاطر نشان کرد: من خیلی مدیون مهماندوست هستم و تمام موفقیت هایم در زمان او اتفاق افتاد. ضمن آنکه اخلاق حرفه ای و روراستی او را دوست دارم. چندان تماسی با مهماندوست ندارم و فقط در سفرها او را می‌بینیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار