رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران:

مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی شهر امسال راه اندازی می شود

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از راه اندازی مرکز استاد و کتابخانه مرکزی پایتخت در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، بابک نگاهداری گفت: طرح راه اندازی مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی شهر تهران سال گذشته به تصویب رسید و درحال حاضر نیز مکان آن در مجموعه باغ کتاب در اراضی عباس آباد جانمایی شده است.

وی با اشاره به پیاده سازی و اجرای این طرح به عنوان یکی از دستور کارهای اصلی مرکز در سال 94، عنوان کرد: امیدوار هستیم تا با راه اندازی مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی پایتخت، مجموعه اسناد پژوهشی، تاریخی، حقوقی و ... ویژه شهر تهران ساماندهی شوند.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در ادامه به تقویت حضور تخصصی شهرداری تهران در مجامع بین‌المللی و اجلاس‌های جهانی به عنوان یکی دستاوردهای مرکز در سال گذشته اشاره کرد و افزود : در راستای معرفی پروژه های مهم شهرداری و مسائل تخصصی و فنی، سال گذشته انتشار کتاب های تخصصی مختلفی به زبان انگلیسی را به انجام رساندیم.

نگاهداری افزود: همچنین، در اجلاس های مختلفی که شهرداری تهران در آن‌ها حضور داشت متناسب با موضوع اجلاس، مجموعه رویکردها و دیدگاه های مدیریت شهری در قالب کتاب‌های تخصصی انگلیسی توسط مرکز تهیه شده و در اختیار هیئت‌هایی که از طرف این مدیریت اعزام می شدند قرار گرفت.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در ادامه تصریح کرد: مجموعه این اقدامات موجب شد که در اجلاس مترو پلیس که در حیدر آباد هند برگزار شد، دو پروژه شهرداری تهران که کتاب تخصصی آن‌ها به زبان انگلیسی در مرکز تهیه و تدوین شده بود به عنوان پروژه های برتر شهری در جهان انتخاب شده و مورد تقدیر قرار بگیرند.

نگاهداری با تاکید بر ادامه این روند در سال جاری، گفت: درصدد هستیم تا در سال 94 رویکرد مذکور را در راستای تقویت حضور تخصصی شهردار تهران در مجامع و اجلاس های بین‌المللی گسترش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار