سردار احمد غلامپور:

امروز وظیفه ما دفاع از صحنه مقاومت در سوریه و یمن است

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، گفت: امروزه ما وظیفه داریم از صحنه مقاومت در سوریه و یمن دفاع کنیم.

امروز وظیفه ما دفاع از صحنه مقاومت در سوریه و یمن است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "احمد غلامپور" از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم اهل‌بیت علیه‌السلام بیان داشت: خداوند در آیه شریفه فرموده‌اند که رزمندگانی که در راه خدا جنگ می‌کنند را دوست دارد.

وی تصریح کرد: شهید «هادی کج‌باف» قبل از اینکه به میدان مبارزات برود، در استان خوزستان رزمندگان را سازماندهی و عازم به جبهه کرد و با اصرار فراوان خود را به صحنه نبرد رساند و بسیجیان را سازماندهی کرد.

سردار غلامپور افزود: شهید کج باف روزی که می‌خواست به عملیات برود گفت می‌روم که شهید شوم و خواهید دید در اهواز شهیدی به نام من خواهید داشت و در آنجا سخنرانی خواهید کرد. شما ببینید که آن شهید به چه مقامی رسیده بود که شهادتش را نیز روایت می‌کرد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: زمانی که با همسر شهید تماس گرفتم تا خبر شهادت همسرش را بدهم گفت که از شهادت او مطلع هستم و عکسش را نیز در فضای مجازی گذاشته‌ام تا اعصاب دشمن را خرد کنم. ما چنین انسان‌هایی داریم که علاوه بر توجه به واجبات دینی، به فکر انقلاب و جهاد هم هستند.

وی ادامه داد: ما انسان‌های بزرگی در نقطه نقطه شهرهای ایران اسلامی داریم که دشمنان درصدد آن هستند که روحیه شهادت‌طلبی را از ما بگیرند. آنهایی که می‌گفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، آنها کجا رفتند؟

سردار غلامپور با اشاره به فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: شهدای ما رزمندگانی مسیحی، سنی و شیعه بودند، آنها انسان‌های بزرگی بودند که دل بزرگی داشته و به خاطر اسلام ناب محمدی(ص) می‌جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کسانی رفتند که احساس تکلیف می‌کردند، ما نیز باید از ولایت فقیه که یک زره است، حمایت کنیم و از ولایت دفاع و در صحنه نبرد حضور یابیم.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، گفت: امروزه ما وظیفه داریم از صحنه مقاومت از سوریه و یمن دفاع کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار